Winter is coming!
2014. január 25. írta: Koczy

Winter is coming!

Emberek, ismét nagy lázban van az ország!

hó.jpgNem, nem a Való Világ szereplőiért izgulunk ennyire, de még csak nem is a Dal ma esti adása miatt, hanem azért, mert így január közepén, télen az évszaknak megfelelő idő várható. Van, ahol már leesett ez a fehér csoda, van, ahol még várni kell rá, de csak idő kérdése, és beteríti az egész országot.

Miért is félünk mi ettől annyira, és miért is imádkozunk minden évben egy éghajlatváltozásért? Nem kényesek vagyunk, és nem túl melegimádók, csak egyszerűen elegünk van abból, hogy leesik a hó, és megbénul a tömegközlekedés. Meg úgy bármilyen közlekedés.  Én, mint kétlaki emberke már előre félek, hogy mennyi ideig fogok majd rostokolni a vonaton, mikor az egyébként három órás vonatút tiszta időben is a legritkább esetben annyi. Igaz, maradjak a seggemen, mit akarok én itt hatalmas, 250 kilométeres távolságokra elkóricálni a hideg évszak kellős közepén. Majd láthatom a szüleimet, ha kitavaszodott. 

A Katasztrófavédelem és a Közútkezelő azt mondja, most aztán nagyon felkészült, csak azt felejti el, hogy ezt minden télen leközli, mégsem változik évek óta semmi. Az utak ugyanolyan veszélyesek, csúszósak és havasak, a tömegközlekedés a falvak és a városok között megbénul, mi meg csak sasolunk hülyén, ha véletlenül átmászunk az magyar-osztrák határ túloldalára, és ott tökéletesen tiszta utakkal és az ilyenkor elvárható dolgukat végző hómunkásokkal találkozunk.

De ne aggódjunk, mielőtt útnak indulnánk, legyen nálunk plusz takaró, bundabugyi, fogkefe, fogrém, elég üzemanyag, hólánc, és ha véletlenül elakadnánk, ne ijedjünk meg, mert a Belügyminisztériumtól majd kapunk egy nagy segítséget nyújtó üzenetet! Szóval nó para, tavaly is túléltük, idén is túl fogjuk! 

A bejegyzés trackback címe:

https://koczyblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr15781128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gacsiiiz 2014.01.25. 23:43:24

A Zorbán kormány jobban teljesít!
Félre a tréfával: hazánkban nem munkaelvű társadalom van, hanem mutyi elvű. Itt sok minden a feje tetejére állíttatott: pl. a katasztrófát védik és nem elhárítják. (egészségügy helyett lehetne betegségügy,
honvédelem helyett hazaárulás, s mintha lézejaninak a puskát a fácánok vinnék, stb.)
Egy szó mint száz: ilyenek vagyunk mi magyarok: majd elolvad a hó, s dögöljön meg a szomszéd tehene is. (attól tartok, meg is érdemeljük mi ezt a neo-feudál-kommunizmust - várom már, mikor jön vissza az első trónörökös, mint trónkövetelő)

otapi 2014.01.26. 00:19:27

Láttam már Ausztriában is teljesen havas út mellett az árokba csúszott kisteherautót, meg ott is lebénul az autópálya ha igazán hóvihar van, úgyhogy nem kéne ilyen kishitűnek lenni.
Persze, ez is magyar szokás...

lesek 2014.01.26. 01:20:16

Függetlenül a hatóságok totális bénázásától, ez a Kóczy hogy kerül egy ilyen mínusz nullás írással ide? Nem elég, hogy azzal semmitmondó játékelmélettel havi sokszor néhány százezret lehúz a közösből?

Koczy · http://koczyblogja.blog.hu 2014.01.26. 01:38:33

@lesek: Bocsánat, de szerintem összekeversz valakivel. Én nem tudok róla, hogy bárkit lehúznék bármilyen játékelmélettel...

alte trottel 2014.01.26. 01:58:02

@otapi:
És pl. Sankt Corona és Sankt Corona am Schöpfl között az L 4002-es úton mennyi ideig szok díszelegni egy kátyú? Találgass! 1 év? 1 negyedév? 1 hónap? 1 hét? 1 nap? Netán rövidebb?

prfecó 2014.01.26. 06:11:46

@Koczy: Abból nekem is teljesen tele van a tököm , hogy első hó leesésénél megbénul Magyaroprszág közlekedése.

Utolsó 20 évben az aktuális közutkezelő mindig felkészül.
2013 0.15 -én a tehetetlenkedés magas iskolája volt.
2014 első lehetséges hóesésénél meg világvégét kiállt a TEK. Télen esik a hó és kérésem ,csak olyan szinten takarítsák el , mint lengyelek vagy balkánon szokás.
Ausztria fényévekre van Tőlünk ( igaz azért , mert a pénzt arra költik , amire szánták ) hótakarításra , útfelújításra )
Az is igaz ilyen bloggot egy negyedik éves általános iskolás is tud írni

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.01.26. 08:28:37

pfff...
tipikus index címlapos blog:
"A fejlett nyugaton, a tévedhetetlen tudománynak hála, a technika már teljesen legyőzte a természetet, ott senkit nem ér baleset, de a szarmagyar fidSS diktatúrában, a barbár lakosok tehetetlenek ha leesik a hó, egyből mindenki meghal."

ja...

Don Quixote de la Ferko 2014.01.26. 08:35:56

"Miért is félünk mi ettől annyira, és miért is imádkozunk minden évben egy éghajlatváltozásért? "

Mert lehet nyitni egy újabb hisztiblogot és imádkozni, hogy a zindex kiemelje.

micsoda? 2014.01.26. 08:40:51

AAhogy hallani lehetett a rádióban tegnap, mindenhol jó a közlekedés. Valószínű nem ott jártak ahol én. A havat egyszer eltakarították, és kész. Ott maradt a hókása, később a jégborda. Összevissza csúszkáltak az autók. A buszvezetők is féltek ezektől csúszkáló kocsiktól. Ahol folyamatosan járt a hókotró, ott tiszta száraz volt az út. Ez ott történt meg, ahol a polgármester nem csak a fizetését veszi fel.
Ahogy mondani szokás,"nem tüzet kiabálni kéne, hanem oltani".

Laresz 2014.01.26. 08:58:53

Másfél nap alatt letakarították a nagy fontosságú utakat. Nálunk erre az évi 1 esetleg kettő hóesésre nem érdemes úgy berendezkedni, hogy 1km-re jusson egy hókotró. Fel kell tenni a téli gumit és hajrá. Lehet azt is kötelezővé kéne tenni és megszűnne az utakon a sok össze-vissza kóválygó lúzer.
Mi lenne ha mi nőnénk fel a télhez? Esik 5cm hó és kamion az árokban? Állítólag rutinos sofőrök vezetik, mégis minden havazáskor beesnek az árokba.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2014.01.26. 09:08:19

Fordos Lány megkapta a 15 perc hírnevét, ma már el lesz dugás nélkül is akkora az öröm.

qwertzu 2014.01.26. 09:32:30

Hadd segítsek: soha nem lesz olyan jó a hóeltakarítás mint Ausztriában. Azért nem mert a ritkább hóesés miatt soha nem lesz olyan kapacitásunk.

Nem feltétlenül a kapacitással van a gond, sokkal inkább a fejekben kéne rendet tenni. Kibaszott kamionokat megrendszabályozni. Sok türelmetlen seggfej autóst-kamionost kiszedni a forgalomból és addig büntetni őket amíg fel nem fogják, hogy mi a türelem. Meg a követési távolság.

Arthur55 2014.01.26. 09:34:01

@otapi: Jól írtad ! "ha igazán hóvihar van ", de nem néhány cm.Az utak döntő többségében jól járhatóak, még az úgynevezett hegyi utak is inkább sónedvesek mint havasak. Jaaa , el ne felejtsem, hogy kátyúmentesek

alte trottel 2014.01.26. 09:44:00

@wmiki:
Mikicicus!
Csak félve és suttogva kérdem: Mi a lófaszért is van az, hogy a többszáz lóerős gépek lezsírozva állnak a színekben, míg az átkosban ha leesett 2 centi, már tolták a havat az RS-09-estől, a Zetor 3011, MTZ, Lambrghinin, John Deeren át a Rába Steiger, K-700-asig?
Olyan farokságot már meg se merek kérdezni, hogy "És a honvédségi technika?"

qwertzu 2014.01.26. 09:46:40

Ugye ahogy az tavalyi március 15.-ei balhé elkezdődött.

"Balaton felé tartó oldalon, a 77-es kilométerszelvényben a jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint mintegy 30 személygépkocsi, 8 kisteherautó és 9 nyerges vontató ütközött össze."

És ez kurvára nem a kormány a parlament meg a politikusok hibája. Ez a sofőrök hibája, akik képtelenek felfogni, hogy havas az út, lassan megyek, extra követési távolságot tartok, előbb-utóbb csak odaérek. Első körben elég lenne ha a kamionokat addig büntetnék a számukra előírt követési távolság betartásáért amíg fel nem fogják.

qwertzu 2014.01.26. 09:50:18

@alte trottel: Te egy másik átkosra emlékszel szerintem. Egy centit se volt jobb a hóeltakarítás. Sokkal kevesebb autó és kamion volt => kevesebb baleset zárta el az utakat.

♔bаtyu♔ 2014.01.26. 10:05:54

Megbénul a tömegközlekedés. Orbááááán!!!

B+, hol élnek ezek? Elég nyilvánvaló, ha az ország felén hatalmas mennyiségű hó leesik, nem fogja a tisztító flotta aznap letakarítani.

Ha pedig azt mondják Orbánék, hogy rendben van, meg ötszörözzük a gépek számát a blogger problémázna azon, hogy minek, pár ilyen nap van csak.

Persze ez is az osztrák példával jön. Négyszer annyi jövedelem, négyszer annyi hókotró. Sajnos.

peter3374 2014.01.26. 10:07:00

@qwertzu: ez mennyire igaz, azzal még az antarktiszi hókotrók se bírnak mit kezdeni, amikor elakad egy teherautó az utána jövő kamion úgy gondolja ő most ezt kikerüli, persze az a sem megy fel a dombon, a hókotró meg mögöttük ácsorog és nem tud mit tenni.
Persze ilyenkor mindig van pár autós aki azt hiszi, hogy a többi büdös bunkó csak szórakozik és unalmában álldogál ott, így nekiállnak előzni a sort, és ekkor jön az, hogy onnantól kezdve se mentő, se hótoló senki nem megy sehová.
Másik kategória is ide tartozik, a sorelőző barmok, akik hóban, jégen is kb. 10cm követési távolságot tartanak és nyomják mint az állat, mert nekik senki ne mondja meg, hogy hogyan kell vezetni, persze jön a baleset ahol természetesen az előttük menő balfasz volt a hibás.
Ide tartoznak még a vezetésképtelenek is, akik a tökéletesen járható, de havas utakon is 10km/h maximális sebességgel haladnak, felbaszva az ideget mindenkiben és mindenki meg akarja őket előzni.

Szóval lehetne itt akármilyen hókotró brigád, akármennyi autóval, ha az autósok nagyrésze idióta.

peter3374 2014.01.26. 10:11:19

Persze ez nem mentesíti a gyengeelméjű közutas és városi vezetőket, akik pontosan tudják, hogy melyek azok a dombok ahol minden egyes havazáskor elakadnak az autók, de a világ minden kincséért sem takaríttatnák le rendesen azokat, az, hogy az emberek, gyerekek órákat várnak a fagyban a buszra, megbénulnak városok sokszor csak pár száz méter miatt az nem számít, de mivel meg lehet takarítani a pénzt, így év végén több a bónusz.
Egy normális országban polgármesterestől lemondana az egész bagázs.
Ez van pl. Kaposváron is, minden évben ugyanott van a baj, ami nagyon meglepő, hogy jé, idén is itt van az a domb... de kizárt, hogy legalább azokat takarítsák és sózzák, a polgármester megmondta, hogy környezetvédelmi okok miatt nem sóznak, na ja, meg így sokkal olcsóbb...

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2014.01.26. 10:22:56

@qwertzu: "Kibaszott kamionokat megrendszabályozni. Sok türelmetlen seggfej autóst-kamionost kiszedni a forgalomból és addig büntetni őket amíg fel nem fogják, hogy mi a türelem"

Tegnap reggel mentem a 4esen Bp felé, szolnoktól 10km-re jön pest felől a kocsisor nyugis 50-60al, én is megyek a latyakos uton ugyanennyivel és jön velem SZEMBEN az én sávomban egy kibaszott kamion az elmebeteg soförjével aki valszeg ugy gondolta, hogy ez egy 2x1sávos 1irányú ut, mert nyoma se volt annak, hogy vissza szándékozik menni a saját sávjába. Szerencsére elég széles volt a 4es és elfértem a kamion mellett anélkül, hogy árkot látogassak, de remélem valahol romániában azért megdöglik az az állat beleállva egy fába.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.01.26. 10:32:33

Miért megy vonattal egy Fordos lány??
Akkor sem mennék vonattal ha ingyen lenne.
Olyan nagy fennakadások nem is voltak.
Szerencsére Budapestet még a tél is kerüli.

flort 2014.01.26. 10:37:25

@♔bаtyu♔: Te olyan vagy mint Móricka, akinek mindenről ugyanaz jut az eszébe.

A posztban nem került említésre az a pojáca, csak szólok. Majd ha a híradó teljes egészében arról szól, hogy személyesen vezet egy hókotrót derékig érő gumicsizmában és hozzáértőként intézkedik, akkor igen, de addig csak a munkát el nem végző szervek kerültek említésre és ez a tavalyi március után teljességgel megalapozott.

kézműves étcsokimikulás 2014.01.26. 10:58:54

@flort: te sem latsz az elvtarsaid valaganal tovabb zsuzsi...
:)
@qwertzu: irja a tutit...
nem politikafuggo,hogy a gyoker nem tud vezetni,csakazert sem teszi fel a teli gumit,60nal satut fekez a jegbordan,esernyonek hasznalja(nulla tapasztalattal...)az 1.1es papirautot es csodalkozik,hogy csuszik jobbra balra es meg folytathatnank...

poszter-szanalmas picsogas,esz,tartalom es ervek nelkul,de legalabb cimlapra kerultel...
hatradolhetsz...

Koczy · http://koczyblogja.blog.hu 2014.01.26. 10:59:51

@Gyurma73: Azért, mert jelen viszonyokat tekintve, az Intercity 3040 Ft, oda- vissza 6080. Ha a Fordos Lány Forddal járna akkor 15-ből jönne ki körülbelül. Ebből talán lejön, hogy Fordos Lány még diák, és nincs eleresztve lóvéval. Ha már nem lesz az, nem fog vonatozni, mert ugyanannyiból jönne ki és autózni kényelmesebb.

Larry Silverstein 2014.01.26. 11:08:46

Miért kell picsogni állandóan, amikor ninsc miért akkor azért hogy mi lesz, vagy mi lehet?

Gusztustalan. Ki a faszt érdekel a kínod, járj busszal bazmeg ha a vonat lassú.

Larry Silverstein 2014.01.26. 11:11:21

@alte trottel: 'Mi a lófaszért is van az, hogy a többszáz lóerős gépek lezsírozva állnak a színekben, míg az átkosban ha leesett 2 centi, már tolták a havat'

- lófaszt tolták a havat az átkosban.

Lacusch69(Sch.Lacika) 2014.01.26. 11:16:42

@qwertzu: Nálad a pont! Egyszerűen a sok tapló képtelen venni a kocsijára 4 téligumit. Vezetni meg rohadtul nem tud, de ettől függetlenül McRae-nek (RIP) képzeli magát.
A kamionos seggfej törökökről, románokról (stb...) nem is beszélve, akiknek csak az időbeni érkezés számít, mindenen keresztül tiporva.
(Természetesen mindkét kategória minden természeti törvény felett áll...)

Szúnyog 2014.01.26. 11:31:48

@Koczy: Olyan, hogy "leközli", nincs. Koczyka figyelj oda jobban, ha már egyszer címlap-blogger vagy. (Jó tudom, ez a zsindex esetében semmit se jelent, de akkor is.)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.01.26. 11:58:29

Ebben az országban mindig a ló tulsó oldalán kötünk ki.

Kedvenc történetem évekkel korábban történt. Rengeteget jártam az egyik megyei jogú városban, főleg éjjel. Még október közepén jártunk, olyan minusz 3-4 fok lehetett, kellemes száraz levegővel.
Az utak olyan szinten fel voltak sózva, hogy a són csúszott az autó.
Ez ment kb. december közepéig. Ott fogyhatott el a só, mert onnantól kezdve lehetett ott akármi, sózni csak mutatóba.

Ahogy a másik nagy kedvencem, aki meglátja a deret a fák ágain, és megy előttem írd és mondd harminccal az egyébként száraz aszfalton.
Ugyanaz a versenyző három hét köd után, ahol már a levegőben lebegő koromrészecskék is kicsapódnak a leszitált köddel együtt az út felületén, és helyenként jobban csúszik az út mint a szappanos hal, na ő ott nyomja a százat, hiszen plusz 4 fok van, nem fagy.

kézműves étcsokimikulás 2014.01.26. 11:59:41

@Larry Silverstein: jaja,mint 87 januarjaban,amikor harom napra megallt az orszag...igen,meg butapest is...
(akkor sikerult egy 135 perces ors vezer ter-rakoskeresztur/varoskozpont turat leverni a 61e busszal...)

ha nem egyszerre jon le 20+ centi ho akkor nincs drama...
ha egyszerre-megfejelve az iqtalan autos tarsadalommal-akkor jon az,ami tavaly is volt...

Larry Silverstein 2014.01.26. 12:02:43

@kézműves étcsokinyuszi: + kb. 5x annyi a forgalom, mint az átkos végén.

Mityu Addideapénzt kft LE 2014.01.26. 14:06:14

@Lacusch69(Sch.Lacika):

Mert ha megveszi a téligumit akkor már minden rendben van. Vagy még sem. Az a baj, hogy kibaszottul rászoktunk minden szart tudományos alapon meg statisztikai szarakodásokkal megmagyarázni. Azt is ami nem úgy van. Ha igaz lenne az, hogy plusz hét fok alatt a nyári gumi bakelit keménységűre változik akkor már rég be kellett volna huppannom a Lánchíd Pesti oldalán a park közepére. Ott kell keresni a kérdés megválaszolását, ahogy írtad: vezetni az autósok jó része nyáron száraz úton SEM tud. Miért képzeljük azt, hogy ha leesik a hó és felpakol 4 téligumit ez megváltozik varázsütésre?? :D :D

Mindig szoktam mondani: végy egy platós Barkast, told fel 60-70 km/h-ig a sebességet, s nyomj egy vastag satuféket. S láss csodát, nem kell se hó, se csúszósra fagyott felület, jön a plató vége melléd! :D :D :D

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2014.01.26. 14:18:14

@Mityu Addideapénzt kft: "Mert ha megveszi a téligumit akkor már minden rendben van" nem, de ha még azt se veszi meg, akkor a minimum, hogy ne induljon el amikor esik a hó mert köz és önveszélyes.

Mityu Addideapénzt kft LE 2014.01.26. 14:27:16

@eßemfaßom meg áll:

Mert akkor nem ha csak felpakol 4 téligumit? Kipróbáltuk egy Citroën BX-en és egy E34-es BMW-n a téligumizást. Jó ha ezt tudod, ugyan olyan köz-, és önveszélyes marad az illető. :D
Ugyan is ha nem tudja és nem gyakorolja be mit kell tennie akkor, ha csúszós úton hátsókerék meghajtással mit kell(ene) tennie, ha mondjuk egy jobbra kanyarodsnál elindul az autó a nem kívánt irányba, ugyan úgy árokba fog huppanni. :)
Másik: ha nem tudja mit csináljon amikor parkolóból ki kellene állni küszöbig érő hóban, szintén megmarad köz-, és önveszélyesnek. Mert egyértelmű felkészületlen a téli vezetéstechnikából.

Az autozz blog gazdija nem akar ismerni, mert élőben láthatta, hogy mekkora faszságokat promóciózott a Michelin süketeléseivel négy évvel ezelőtt. :D
Árkot röhögtem köré. :D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.01.26. 15:32:59

@Koczy: akkor vegyél valami kevesebbet fogysztót,pl egy Citroen Saxót a Ford érából,az 4 litert fogyaszt 500km kb 20 liter gázolaj ami 8 rugó.
Azért ezt kibirod nem, de ha ügyes vagy még annyit sem fogyaszt,autópáyán meg nem kell menni még így is gyorsabb plusz nem kell városi bérlet egyik városban sem mert a kocsi házig visz:-)

Koczy · http://koczyblogja.blog.hu 2014.01.26. 16:17:37

@Gyurma73: Köszönöm a jó tanácsot, de:
1. A BKV-bérlet 3400 ft havonta. Van, hogy napi 2x 3x fordulnom kell itthon és az egyetem között, és olyan jó helyen lakom, ahol 3 percre, busz, villamos, ami 3-5 percenként jár, a belváros 20 percre van tőlünk. Felesleges volna ezért naponta koptatni az autót, jah és nem találnék parkolóhelyet, valamint azért is fizetni kellene. Szerinted ez mennyi ideig működni 3400 ft-ból? Mert egy hónapig biztos, hogy nem.
2. Ha mégis szükségem lenne autóra, van, aki adjon kölcsön itt is.
3. Szeretem az autómat, és ragaszkodom hozzá, mert teljes mértékig meg vagyok vele elégedve.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2014.01.26. 16:26:24

@Mityu Addideapénzt kft: nem fogsz meggyőzni, hogy a téliugumi bullshit, szakadt már rám a hó november végén amikor még nem cseréltem le a nyárit, tudom milyen volt azzal végigmenni 100km-t hazáig.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2014.01.26. 16:39:48

@poszt

Jut eszembe, aki posztbeli képen szereplő lárva megérdemelne egy faszkorbácsolást, havas úton vezetés közben mobillal tükörből fotózni...

flort 2014.01.26. 19:01:20

@kézműves étcsokinyuszi: zsuzsi? Hát, te tudod...

És ha nem titok, milyen elvtársaim? Csak hogy én is tudjam.

otapi 2014.01.26. 19:22:49

@Arthur55: néhány centi itt ia csak a kocsutósok miatt szokott problémás lenni, de a tavaly tavaszi havazás több volt ennél.
A kátyúzás meg más tészta, pl eleve nem használnak maró sót, másrészt ott ősszel lemegy a hőfok nulla alá és csak tavasszal olvad fel vissza. Ellenben nálunk folyamatosan nulla körül mozog: lefagy, felolvad, lefagy, felolvad... /a mostani tél kivétel persze/
Eleve sokkal kevesebb kátyú keletkezik ezek miatt. Persze nyílván több pénz is jut rá.

alte trottel 2014.01.27. 00:07:19

@qwertzu:
Cicuka, én abban az átkosban a mezőgazdaságban voltam vezető. (ágazat, főágazat) Szóval jobb, ha nem vitatkozol. Te, mint fővárosi flaszterlovag, persze arra emléxel, hogy késett 10 rettentő percet a 97-es busz.

alte trottel 2014.01.27. 00:15:10

@Larry Silverstein:
De jó, hgy ennyi szupermén teszi helyre a magamfajta vén bolsikat!
Szerinted a háromszámjegyű utakat (mondjuk Szalánta-Bosta) között a KPM mikor pucoltatta le? Krumplikapáláskor? Abban az iidőben télen minden havazás után volt legalább egy kis szines a MN tankjáról, BMP-ről,amint szülő nőt visz kórházba, berángatja a kenyérszállítót Vöcsökpusztára. Az utakat (egy számjegyű kivételével) ALAPBÓL a mg. üzemek gépállománya tisztította.

qwertzu 2014.01.27. 16:49:16

@alte trottel: Nem nyert, 92 -ig be se tettem a lábam a fővárosba.

Cicuska, flaszterlovag?
Ezt a tahó személyeskedő hangnemet még akkor szedted magadra, vagy a rendszerváltás volt rád rossz hatással?

alte trottel 2014.01.27. 20:30:41

@qwertzu:
Nem, Bambi!
Attól van akkora herótom mint ide a Kis Magellán felhő, hogy tömérdek kis helyiérdekű fárosz naponta csilliárdszor magyarázza el _NEKEM_, hogy mi is vett körül anno. Amikor még a kedves szülei is csak maximum a csattogószárnyú falepkével birkóztak.
És még az sem tartozik a kedvenc élményeim közé, hogy IQ-negatív Tajgetosz-szökevények teljes, a wiki-, meta-, kuka- és kurvucpédia oldalairól begyűjtött műveltségüket emésztetlenül fölkérődzve _MINDENRŐL_ elémterítik a vitathatatlan tutifrankót. Mert vitának helye nincs, QED.
És tudod mit? Itt fejeztem abba, mert veletek totálisan fölösleges egy szót is váltani. Reménytelenek vagytok.
Pax vobiscum et sit tibi terra levis.

qwertzu 2014.01.28. 10:33:45

@alte trottel: Ha nem tudsz elfogadni a sajátodon kívül más véleményt, akkor szerintem ne kommentelj.

alte trottel 2014.01.28. 16:34:53

@qwertzu:
Már megbocsáss kedves ifjú titán, de ha a vélaményed az, hogy a pí=4.00, azt akkor se fogom elfogadni, ha ezzel a véleménnyel több millió cimborád ért egyet.
Jelen esetben nem túl durva hangnem ben tettem pár megjegyzést hazai útjaink, útfenntartóink és útkezelőink állapotáról, megemlítve, hogy Ausztriában közbotránynak számítana ha ókor-ókor előfjordulna az utak állapotával olyasmi, ami nálunk a megszokott mindennapok szerves része. És mea maxima culpa, voltam oly vakmerő, hogy említést tette az átkos Kádár korról ahol eme problmák jelentős részét más megközelítéssel (mg. üzemek és honvédség gépei) és jelentősen hatékonyabban oldották meg.
No _ERRE_ aztán kaptam a pofámra. Nos, ha ennyire nem lényeges, hogy mi is történt _VALÓJÁBAN_ elvégre az "átkos" az mindenben csak szarabbnál szarabb lehetett, az "átkosban" a méz is keserűbb volt mint ma az epe és a pina is felért egy mai sajtreszelővel, akkor csak maszturbékoljatok nélkülem. Igazad van, tényleg fölösleges egy szót s írnom, elvégre _TI_ ifjú titánok mindent _JOBBAN_ tudtok, his ott a gugli.
No innentől _VALÓBAN_ nincs itt helyem.

jucibagoly 2014.02.17. 21:44:09

Megdöbbentő olvasni a kommenteket. Úgy alázzátok, szidjátok őt hogy nem simeritek, egyesek még cyber-bullying-ot is megengednek maguknak, ilyenkor eszetekbe jut, hogy ő is ember, akárcsak ti? A korrekt, érvekkel alátámasztott, építő kritikai hozzászólások mellett mi szükség van szándékos rosszindulatra? Szerencsére személyesen is ismerem a blogírót, és tudom, hogy ezek leperegnek róla, de az emberi aljasság effajta megnyilvánulása engem teljesen letaglóz...