Meleg helyzet
2014. július 05. írta: Koczy

Meleg helyzet

Szögezzük le, a szexuális beállítottsága mindenkinek a magánügye. Mind a heteroknak, mind a homoszexuálisoknak. És ezen csúszik el ez az egész meleg öntudat felvonulás, és ezért érti mindenki félre a dolgot, és gondolja azt, hogy ez nem más, csupán a melegek magamutogatása. És igen, ebben is van valami, hiszen néhányan elég harsányan próbálják meg ezt a dolgot lenyomni a kevésbé toleráns embertársak torkán, mert teljesen érthető, hogy van, aki nem néz szívesen premier plánban, színes fürdőgatyában smároló férfiakat. De mint kis hazánkban általában, most is elcsúszott az egész a végletek irányába, és beleestünk abba a hibába, hogy mindenki csak szajkózza a saját véleményét, de nem hajlandó meghallgatni a másikét, és így közösen kialakítani egy kompromisszumot.

ellen.jpgNekem semmi bajom a melegekkel, vannak leszbikus barátaim, és ismerek homoszexuális fiút is. Nálunk soha nem volt téma, valahogy mindig normálisnak tűnt, hogy az adott lányt nem fiúval, hanem egy másik lánnyal láttuk, sőt azon lepődtünk meg, mikor egyszer bevallotta, hogy neki bizony az első párja hímnemű volt. Teljesen egyenjogúnak lehet őket tekinteni, mint embereket, és mint párt is. Persze ahhoz az is kell, hogy ők is úgy viselkedjenek. Mert azt valószínűleg nem néztük volna jó szemmel, hogyha az orrunk előtt nyalják-falják egymást, de ezt ugyanúgy megvetem egy hetero párnál is. Egyszerűen nem az utcára való az, hogy a másikat nyakig bekapjuk, és percekig nem eresztjük. Ez a négy fal közé való, ugyanúgy ahogy például az is, hogy ki milyen szexuális játékszerrel dobja fel a nemi életét. Mert a kézfogás, a szájrapuszi, és a kedves érintések nem fognak senkit megbotránkoztatni, sőt nagy valószínűséggel fel sem figyelnek rá. Nem volna azzal sem semmi bajom, ha egy meleg munkatársam lenne, csak azt ne várja el, hogy a nyaralásukon készült közös, kisgatyában pózolós tengerparti képeiket vidám arccal kelljen nézegetnem. De ugyanígy bunkónak tartanám azt a heterot is, aki az ellenkező nemű párjával teszi ugyanezt, csak ez azért elfogadottabb, mert a csapból is a pucérság meg a szex folyik.

Melegek és a házasság?

Én azt mondom miért ne. Manapság az emberek többsége már úgyis csak a papír miatt házasodik, hát miért ne tehetné ezt meg egy férfi a férfival, vagy nő a nővel? Persze, azt is be kell látni, hogy itt a bigott vallásosok egyből felhorkannak, és a vallásuk szerint jogosan, de az egyház is kapja meg a jogot arra, hogy eldönthesse, összeadja-e őket.

Melegek és a gyerekvállalás?

modern family.jpgNa, ez itt az igazi kérdés, és ez az, amire igazán senki nem tudja a választ. Furcsának furcsa, ha egy kisgyereknek két anyukája vagy két apukája van, de korántsem biztos, hogy rosszabb szülő volna két, jó egzisztenciával rendelkező férfi vagy nő, mint egy alkoholista apa, és munkanélküli anya, akik mellett a gyerek teljesen elhanyagoltan, és mindenféle normális emberkép nélkül nő fel. Mert az tény, hogy a gyerek a szerepeket a szülőktől tanulja, és az is igaz, hogy ezek a szerepek a meleg házaspároknál is megvannak, ergo a gyerek lát egy anyai, gyengéd, családösszetartó, és egy erősebb, családfenntartó szerepet. Persze a gyerek énje nem csak a család, hanem a társadalom által is formálódik, és ehhez van szükség arra, hogy a másik szülők ne a gyereket büntessék azzal, hogy nem bírják a meleg szülőket. Mert a kisfiúban vagy kislányban nem az fog nyomot hagyni, hogy otthon mit lát, hanem hogy kinevetik és kiközösítik az iskolában, mert neki két anyukája vagy két apukája van.

És igen, itt jön az, hogy a társadalmunk még nem nőtt fel ehhez a feladathoz. Mert még mindig ott tartunk, hogy a másikkal, és annak viselt dolgaival vagyunk elfoglalva, ahelyett, hogy a saját házunk táján söprögetnénk. És amíg ez nem változik, lehet akár kéthavonta is felvonulás, változni semmi nem fog.       

A bejegyzés trackback címe:

https://koczyblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr216475251

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Are you a gay Christian? 2014.07.06. 13:14:34

    Egyszer bizonyos okokból kifolyólag elmentem egy hétköznapi misére a jezsuitákhoz (normál körülmények között egy másik templomba szoktam járni, és jobbára csak vasárnap). Meglepetésemre egy híres embert láttam ülni két sorral magam előtt, a (k...

Trackback: Are you a gay Christian? 2014.07.06. 13:13:27

    Egyszer bizonyos okokból kifolyólag elmentem egy hétköznapi misére a jezsuitákhoz (normál körülmények között egy másik templomba szoktam járni, és jobbára csak vasárnap). Meglepetésemre egy híres embert láttam ülni két sorral magam előtt, a (k...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szelídgesztenye · http://szelidgesztenye.blog.hu 2014.07.06. 11:54:23

@koczy:
ad 1.: Akkor várd el a normális társadalmi hozzáállást, ha a mainstream liberális véleménvezérek a homokos házasság forszírozása mellett nem agitálnának a hetero-házasságok felesleges voltáról.
ad 2.: Akkor várd el a normális társadalmi hozzáállást, ha a mainstream liberális véleménvezérek a homokos párok gyerek-örökbefogadásának forszírozása mellett nem szólalnának fel elvtelenül a hetero-kapcsolatokban megfogant magzatok abortálásának szigorítása ellen.

conchita wurst 2014.07.06. 11:55:51

@Sexual Harassment Panda: 'Szàmtalan példa van arra, hogy magas egzisztenciàjù, pèldàs csalàdban nevelkedett gyerek teljesen màs utat vàlaszt, sok esetben lesz bűnöző, sorozatgyilkos, stb.'

A jó család többet jelent a magas egzisztenciánál.

/Bár a bünözés feltünően magasabb a szegény deprimált családokban/

Mindazonáltal várom a példáidat. A Pride melyik felvonulója származik jó családból?

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 12:11:43

@conchita wurst: pl Steiner Kristòf.
Pl Kulka Jànos.
Pl Alföldi Ròbert.
Sajnos csùnyàn àltalànosìtasz, és szànalmas baromsàgokat ìrsz.
Azèrt, mert egy gyerek példàs csalàdi körülmènyek között nevelkedik, egyàltalàn nem biztos hogy a gyetek a làtott pèldàt követi.
Erről meg kellene kèrdezni egy pszichiàtert/pszichològust, vagy mègjobb lenne egy kriminàlpszichològus.
Ha neked van igazad, ès biztos hogy a bùzàk bùzàt nevelnek, akkor egyèrtelmű:ne nevelhessenek gyereket.
De ha ez nem igaz, (ès szerintem nem) akkor ugyanùgy nevelhessenrk gyerejet mint màsok.
Mellesleg, ha heteròknak mindìf hetero gyerekūk lesz, akkor hogyan szūletett az első ratyi?
AZ àltalad emlìtett pèldàval màr a nácik is pròbàlkoztak, àrja szülők nemxettek àrja gyereket, ès a csecsemòket nevelőintèzetben neveltèk, a gyerekek mègis soxor szellemileg alulmaradott, sèrült felnőttek lettek, ergo nem a làtott példàt vettèk àt.

Koczy · http://koczyblogja.blog.hu 2014.07.06. 12:13:54

Félreértés ne essék, nem arról van itt szó, hogy én megmondom a tutit. Ez egy véleményblog, én így gondolkodom erről, ezzel nem kell feltétlen egyetérteni. Aki szeretné, elmondhatja a saját véleményét, kulturált formában, és megvitathatjuk itt a kommentek között.

Sith Lord 2014.07.06. 12:15:46

@conchita wurst: "Igy van, normális szülőknek normális gyerekiei vannak."
Már látom is lelki szemeim elôtt szegény értelmileg súlyosan alternatív szüleidet.

A témához pedig, fôleg az örökbefogadós részhez annyit, hogy fogadhassanak örökbe nyugodtan, de csak hátrányos helyzetûeket, akiket senki nem akar magáhozoz venni. Cigányokat, fogyatékosokat, afrikai törzsi háborúk árváit, stb.

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 12:18:17

@Koczy: de hol lehetne ennek utànanèzi?Mondjuk a bűnūgyi kimutatàsokat, hogy a bùntetett előèletűek ? -a született hetero/momosexuàlis csalàdban?

kvadrillio 2014.07.06. 12:35:14

VIHAR EGY KANÁL VÍZBEN ! AVAGY..VERJÜK A HABOT, VERJÜK A HABOT, AMÍG FING NEM LESZ BELŐLE ! :o)))))

conchita wurst 2014.07.06. 12:54:15

@Sexual Harassment Panda: 'pl Steiner Kristòf.
Pl Kulka Jànos.
Pl Alföldi Ròbert.'

Honnan veszed hogy ők jó családból jönnek?

Holle anyó 2014.07.06. 12:54:39

@conchita wurst: Ungár Klára jó családból származik és két hetero testvére van, egy fiú, egy lány. Erre varrjál gombot.

conchita wurst 2014.07.06. 12:55:56

@Sexual Harassment Panda: 'Azèrt, mert egy gyerek példàs csalàdi körülmènyek között nevelkedik, egyàltalàn nem biztos hogy a gyetek a làtott pèldàt követi.'

Nem biztos, csak nagyobb az esélye. Ezért van a példaadás maga kitalálva. Ha pedig rossz példát lát, pl. a szülője buzi v. bünöző, akkor arra lesz nagyobb esélye hogy buzi lesz.

conchita wurst 2014.07.06. 12:57:06

@Holle anyó: honnan veszed hogy jó családból származik?

Ismered talán a családot? Apja félreqr, verte a gyereket, drogos, tudsz róluk egyáltalán vmit?

Holle anyó 2014.07.06. 13:01:54

@conchita wurst: Kulkáról konkrétan tudom, hogy az apja remek orvos volt, háborús körülmények között is operált. Kulka János maga pedig egy tehetséges, művelt, jóérzésű és jószándékú úriember.
Egy ember stílusáról meg lehet állapítani, hogy jó családban nevelkedett-e.Pl. a te stílusod alapján egyértelmű, hogy nem volt ilyen szerencséd, függetlenül attól, hogy esetleg hetero vagy. Nekem az a tapasztalatom, hogy az ilyen sarkosa durva emberek, mint amilyen te vagy, rosszak az ágyban. Éppen az empátia hiánya miatt csak basznak és nem szeretkeznek. Az kevés ám az egészséges szexualitáshoz, hogy hetero valaki.

sanyix 2014.07.06. 13:05:48

"bigott vallásosok egyből felhorkannak, és a vallásuk szerint jogosan"

Marhaság... nem csak a bigott vallásosok horkannak fel...
A házasság kedvezményeket ad, azért hogy a pár gyereket csináljon, és ezzel biztosítsa a jövőt (főleg a fogyó népességű magyarországon), a homik nem tudnak ilyet csinálni, tehát ne is kapjanak kedvezményeket... Egyszerűen a homiházasság rossz befektetés.

Holle anyó 2014.07.06. 13:06:15

@conchita wurst: És ha a szülője bigott vallásos és olyan jól neveli a kisfiát, hogy elmagyarázza neki, nem szabad a kukijával játszani, mert levágják, majd sorozatgyiklos lesz a csemete, akkor az jó család volt szerinted?

Láttam én már "jó családot".Ilyen megmondósak jöttek ki belőle, mint te, aki mindig tudja a tutit, de az első IQ teszten elvérezne.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 13:10:05

Egyszerüen fel nem fogom hogy lehet védeni, pátyolgatni ezeket az undoritó deviáns köcsög buzikat??!! Hogy nem okádja el magát az ember ezektöl a véglényektől??!! Mert én kábé a 3.-ik kép megnézése után majdnem lerókáztam a monitort!
Undorító férgek ezek nem emberek!! Az ilyeneknek nincs helyük a társadlomban pláne nem Mo legnayobb városában fölvonulva!! Takarodjanak el! Az ÖSSZES!!

Holle anyó 2014.07.06. 13:11:17

@sanyix: Sorolnád a kedvezményeket? Amiket a házasság ad. :))))
Úgy, mint közös vagyoni felelősség.
Én pl. azért váltam el elsősorban, mert az idióta férjem pénzügyi manővereit nem óhajtottam a gyerekek kontójára rendezni. Aztán egyedülállóként már magasabb családi pótlékot kaptam és a munkahelyen pl. automatikus beiskolázási segélyt, meg szakszervezeti támogatást, kedvezményes üdülési lehetőséget.
Mindenhova csak be kellett írnom, hogy gyermekeit egyedül nevelő anya vagyok és azonnal kedvezményben részesültem.

Tehát mik a házasság előnyei? Komolyan szeretném tudni.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 13:12:23

Európában meg tényleg diktatúra van. LIBERÁLIS DIKTATÚRA!!

Ezt akarjátok Magyarorszűágon is?!

Hát itt nem lesz homokházasság meg gyerek örökbefogadás!! Ha kihal a fehér ember és eliszlámosodik Európa akkor az a buzi libsik miatt lesz! Azt kellene mint Oroszországban, akkor legalább vaskézzel irányítják az országot.
Nincs ott deviancia!!

Holle anyó 2014.07.06. 13:13:29

@Benjamin Eisenberger: Sokan tőled sem okádják el magukat. Én is csak csodálkozom ezen.....

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 13:14:00

@Holle anyó:

"Nekem az a tapasztalatom"
Miért, tán te is buzi vagy?! Mert akkor takarodj el! Rosszabbak vagytok mint a pestis komolyan!! Rá akarjátok eröltetni a normális emberekre ezt a fekélyt!

conchita wurst 2014.07.06. 13:15:28

@Holle anyó: 'Kulkáról konkrétan tudom, hogy az apja remek orvos volt, háborús körülmények között is operált.'

- ennek mi köze ahhoz, hogy jó családból származik?

'Kulka János maga pedig egy tehetséges, művelt, jóérzésű és jószándékú úriember.'

- ez mind igaz de emellett szexuálisan deviáns, tehát a gyerekei pl. nem származnak jó családból

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 13:15:48

@Holle anyó:

Hát igen, szerencsére még mi, normális, konzervatív emberek vagyunk többségben. És remélem ez igy is lesz!!

Persze, tudom ez nem "modern".

2014.07.06. 13:16:19

@Holle anyó: "Én pl. azért váltam el elsősorban, mert az idióta férjem pénzügyi manővereit nem óhajtottam a gyerekek kontójára rendezni."

Te, áruld már el, hogy az idióta férjedet valaki más választotta és pisztolyt nyomott a fejedhez, hogy menj hozzá és vállalj gyereket vele, vagy egyszerűen te is idióta vagy, hogy kiválasztottad? :-)

conchita wurst 2014.07.06. 13:17:12

@Holle anyó: Nem mondtam én egy szóval se hogy a vallásosság garancia a jó családra.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 13:17:16

Az ott lakók nem dobták ki a taccsot az ablakból a vonagló köcsög buzikra az utcán?!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 13:18:50

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:

Szerintem egy köcsög!

Lassan már az lesz a deviáns akik nem buzik!!

Aztán ki is halt az emberiség! Mert egy buzi z képtelen a gyereknemzésre, ergó természetellenes.

Ezt akarják ezek a szemét libsik!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 13:20:12

De felhúztam magam, dehát nem tehetek róla, egyszerűen nem birja a gyomrom ezt az beteges undormányt..A rendfenntartók is biztos búzák lehettek hogy nem hányták szét az utcát..

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 13:24:37

ISten azért teremtette a férfit és a nőt hogy egymásnak társai legyenek és szaporodjanak!
De a buzik nm tudom honnan jöhettek...szerintem Sátán bosszuja, de lényeg az hogy nemzőképtelenek vagyis ha mindenki buzi lenne akkor 1 nap alatt kihalna az emberiség. Isten mentsen ettöl!

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 13:24:54

@Benjamin Eisenberger: kussolj màr el td nyomorèk szar.Mi a dagadt anyàdnak hisztizel?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.07.06. 13:35:15

"korántsem biztos, hogy rosszabb szülő volna két, jó egzisztenciával rendelkező férfi vagy nő, mint egy alkoholista apa, és munkanélküli anya"

És két folyamatosan a szexpartnereit cserélgető férfi mennyivel lenne jobb szülő, mint egy munkanélküli, de egyébként család- és gyerekszerető anya?

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 13:38:25

@polyvinyl: de mièrt gondolod azt, hogy azonosnemű pàr biztosan cserèlgeti a partneteit?
Az egyedülállò anya biztos nem vàltogathatja naponta a partnereit, ès a ratyik biztos nem csalàdszeretőek.
Èrtem.
Barom.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.07.06. 13:39:57

@Sexual Harassment Panda:

"Gyerek? Feltève, Hogy a gyerek egy egynemű hàzassàgban felnőve nem szenved semmilyen lelki sèrülèst, stb mièrt ne."

Feltéve, hogy a saját gyereküket nevelik. Hiszen a homokos férfi is tud gyereket nemzeni és a leszbi nő is képes szülni.

szelídgesztenye · http://szelidgesztenye.blog.hu 2014.07.06. 13:47:36

@Sexual Harassment Panda: Lehet, hogy azért gondolja így, mert ismeri a statisziákat: a homoszexuálisok között kiugróan magas arányú a promiszkuitás. Talán ezért is magasabb a HIV fertőzöttek aránya körükben.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.07.06. 13:50:22

@Sexual Harassment Panda:

"de mièrt gondolod azt, hogy azonosnemű pàr biztosan cserèlgeti a partneteit? [...] Barom."

Kedves Barom!

Kérdezd körbe az érintetteket a lakóhelyedhez legközelebb eső buzibárban, hogy mennyire jellemző rájuk a monogám, szolid párkapcsolat, és mennyire jellemző inkább az ellenkezője rájuk.

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 13:59:49

@polyvinyl: hè!
Nem vagyok "kedves"!

Tiszta szerencse, hogy ebben a fertőzött buzivilàgban fàklyakènt mutatjàk a helyes utat a feddheyetlen heterò hàzaspàrok, akik kizàròlag egymàssal pàrosodnak, sosem cserèlgetik a pàrjukat, mèlyen vallàsosak, sosem fordul elő semmilyen erkölcsi botlàs, nincs köztūk bűnöző, drogos, erkölcstelen xar ember!
Őcsèm, aki ezt a szart beszopja az egy vadbarom.
Ahhoz, hogy ki milyen ember lez, semmi köze anbak hogy kit basz/szopat.
A buzerànsokat ugyanolyan jogok ilketik meg mint a nem buzikat.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 14:05:25

@Sexual Harassment Panda:

De buziság egy deviáns betegség bazmeg!!

Aki cseréli a párját de hetero az legalább szaporodásra képes, de a buzik szaporodásra képtelenek! Természellenes, ráadásul propagálják is köcsög hajlamukat!

Ezért gyűlöli őket minden hetero!

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 14:14:38

@Benjamin Eisenberger:
Deviàns? Naès?
Làtom te egy elèg egyszerű ember vagy, hehe.
L-magyaràzom.
Szerintem pl undorìtò a pacal, de sokak szerint nem.Mègsem megyek àt hozzàtok hisztizni hogy mièrt zabàltok pacalt.
Kb ennyi közöd van ahhoz, hogy ki kivrl hàzasodik.
Semmi közöd ahhoz hogy ki kit basz, vagy ki kivel hàzasodik.
Szerinted undorìtò.
Naès??!@
Ki a faszt èrdekel hogh mit gondolsz pl ròlam?
Szerintem meg te büdös is vagy, meg primitìv, de ez van, ettől mèg elfogadlak.
Lehet vèlemènyed a buzikròl, csak faszt se èrdekli.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 14:18:12

@Sexual Harassment Panda:

"Szerintem pl undorìtò a pacal, de sokak szerint nem.Mègsem megyek àt hozzàtok hisztizni hogy mièrt zabàltok pacalt."

Ostoba hasonlat. Pacal szeretés, nem szeretés miatt nem fog kihalni az emberiség, de ha egyszer a buzik többségbe kerülnek, akik gyereknemzésre biológiailag képtelenek akkor nagy esély van rá hogy győz a liberalizmus!!
Isten óvjon minket a melegpestistől!!

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 14:22:47

@Benjamin Eisenberger: ne fàrassz màr ezzel a baromsàggal hogy a "buzik többsègbe kerūlnek".
Minek rettegsz ilyen baromsàgoktòl?
Az hogy ki kit basz maganügy, mint ahogy az is, hogy ki kivel hàzasodik.

conchita wurst 2014.07.06. 14:25:17

@Benjamin Eisenberger: Az emberiség nem fontos, a család nem fontos, a társadalom nem fontos, a TOLERANCIA a fontos.

Mármint a PC idióták szerint. Remélem a saját családjukban mind gyakorolják is amit hirdetnek..:D

A normális emberek meg azt tolerálják, ami a családot, nemzetet, emberiséget erősíti, gyarapítja, a többit meg kiirtják.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.07.06. 14:25:46

@Sexual Harassment Panda:

Lófaszt magánügy!

Több ezer éve az a normális dolog hogy férfi csak az ELLENKEZŐ neművel hálhat!!

Ne akarjanak már a liberális buzik pár év alatt egy több ezer éves normát megváltoztatni, felrugni!!

Sátán kölykei!!

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 14:47:59

@Benjamin Eisenberger:

De, magànūgy .faszt se èrdeklj mi a vèlemènyed neked vagy pl nekem.
Mielőbbi gyògyulàst kìvánok neked!

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 14:49:01

@Benjamin Eisenberger: azt màr meg sem emlìtem, hogy a homosexualitàs az emberisèggel egyidős, barom.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2014.07.06. 15:03:59

Jó téma.
Pont erről beszéltek egyik reggel a rádióban. A pofám leszakadt tőle. Na, nem a témától, hanem ahogy Balázs meg volt arról győződve, hogy igaza van.
Miért kéne felvonulni? Teret és figyelmet kapjanak? Nem arról kellene szólnia az egésznek, hogy ne legyenek célkeresztben? Elhiszem, hogy a leszbikusság jobban "elfogadottabb", mint a férfi-szerelem. De attól változni fog valami, hogy kiöltöznek és azt a réteget "szólítják" meg, akik élből utálják őket? Az értelmesebbje vagy beáll vonulni-szimpátiából, vagy otthon marad. A hely és időpont adott - a gyűlölködők odatalálnak. Akár egy focimeccsen.
Mindenkinek vannak más irányultságú ismerősei - én is elfogadom őket. Velem ne próbálkozzanak és kész. Ettől függetlenül nem vonulok a nagy nyilvánosság előtt.
Vagy fordítsuk csak meg: a nyílt utcán ki csókolózik a tömeg előtt? Az idősebbek a fejüket ingatják, a gyerekek meg ujjal mutogatnak - pedig megszokott dolog, hogy a párunkat szeretjük, kimutatjuk. Csak nem a tömeg előtt, megbotránkoztatva mindenkit. Az én ismerősömnek is van pasija, mindenhova együtt mennek, mégsem csókolóznak a Fő téren.
Szóval ez nem csak neveltetés kérdése. Az elfogadás és az alkalmazkodás is kétirányú utca. Ahogy én tőlem elvárt a tolerancia és megértés, úgy a másik fél se kérkedjen vagy polgárpukkasztó módon verje a mellét: hogy ez pedig nekem jár!

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2014.07.06. 15:09:07

@Sexual Harassment Panda:
Egyidős? Lehet - de üldöztették amióta világ a világ. Ahogy a női szerelmet is -Leszbosz szigetének története.
Nem normális, de elfogadja a nagy többsége. Viszont minek ez az önreklám?
Ha már annyira normális: a legújabb nemi betegségek zöme épp a homoszexualitás miatt (is) terjedt, mint a pestis. Ajánlott film: Philadelpiha

conchita wurst 2014.07.06. 15:12:19

@retrodj: Isten nem hagyja a bünt büntetés nélkül.

A bün zsoldja halál.

Sexual Harassment Panda 2014.07.06. 15:26:06

@conchita wurst: istenem, ezt a baro sàgot.
"bün"
DDD...
Mèg vèletlenül sem "bűn", dehogy.
Bün.

tisztapista 2014.07.06. 15:38:23

Már a kérdés is hazudik: "Elég felnőtt-e a társadalmunk a melegházasság kezeléséhez?"

A kérdés inkább az, hogy elég infantilis, romlott, dekadens, beteg-e a társadalmunk a melegházasság kezeléséhez?

Erre a válasz: szerencsére nem. Úgyhogy nem kezeli a melegházasság kérdését, hanem józan érvekkel lesöpri az asztalról.

J.László 2014.07.06. 16:05:03

Attól "felnőtt" egy társadalom, hogy van buziházasság? Eszednél vagy te bazdmeg?

tisztapista 2014.07.06. 16:22:12

Jó lenne már leleplezni a homoszexuálisok hazugságait.

Egyes számú hazugság: az egyenlőség. Néhányan azt hirdetik, hogy ők csak egyenlők akarnak lenni, és nem akarják hogy megkülönböztessék őket. Ehhez képest vonulnak, ahol ŐK MAGUK különböztetik meg magukat.

Kettes számú hazugság: a tolerancia. A homoszexuálisok és az őket hájpoló liberálisok csak addig toleránsak, amíg a perverziót akarják lenyomni az ember torkán. Amikor ellenvéleményt hallanak, akkor gyorsan homofóbnak bélyegeznek mindenkit a végtelen tolerancia nevében.

Hármas számú hazugság: az érintettek száma. A homokosok száma pedig néhány százalék a társadalomban, de rendszeresen felülhazudják magukat, hogy társadalmi problémának láttassák a perverziójukat. Néhány százalék még lehet deviáns, de "lám, az emberek egyötöde valamilyen módon homoszexuális, ez teljesen természetes, nem kell elnyomni," satöbbi. Ez ordas hazugság, az emberek túlnyomó többsége nem nyitott erre a perverzióra.

Négyes számú hazugság: a támogatók száma. A homokos propaganda úgy beszél, mintha legalábbis minden otthon maradott csendben támogatná a vonulásaik célját. Holott az emberek többségének a gyomra fordul fel tőlük. De ellentüntetni sem akarnak, mert minek? Ráadásul olyanok ellentüntetnek, akikkel nem szívesen mutatkoznak együtt.

Ötös számú hazugság: a homoszexualitás bemutatására igény van. Ez nem így van, az emberek többsége némán tűri, hogy újra és újra eléjük rakják a homokoslobbi médiaszereplői a propagandát, hogy "melegnek lenni jó", "micsoda szabadság", "a melegek milyen kreatívak", holott a homoszexuálisok nagy többsége küzd a saját perverziójával, de ezt a társadalomra fogja. A családok és a normális emberek bemutatása pedig háttérbe szorul a médiában, igyekeznek alulreprezentálni őket, míg a homoszexuális embereket felülreprezentálni.

Ezekből a hazugságokból nem kérünk, és fel is fogunk lépni ellene, ahol lehet, és ahol kell!

Diotima 2014.07.06. 16:24:41

Felőlem mindenki lehet meleg, engem nem zavarnak, csak ne legyen kötelező! :D

MACISAJT 2014.07.06. 16:28:13

"És igen, itt jön az, hogy a társadalmunk még nem nőtt fel ehhez a feladathoz."

Hagyjuk kérem a púdert...
Mégis, mekkora igény lenne a homoszexuálisok(meleg az kérem a kályhacső, netán a heterószexuálisak "hidegek"?)házasságára?
Tessék megnézni a regisztrált élettársi kapcsolatok számát: néhány tucat.
Mert persze mindenki tudja hogy a homoszexuálisok párkapcsolatai finoman szólva sem a tartósságukról híresek.

A gyerekvállalás sem igazán akadály számukra, lásd terry ráczkároly black esetét, aki vett magának, aztán nemes egyszerűséggel fizetés helyett börtönbe juttatta az eladókat.

Így aztán az egész duma az "egyenlő jogokról" való követelőzés sem más mint ürügy, hogy lehessen felvonulni, meg agitálni az "életforma" mellett, végső soron minél több friss húst szeretnének a piacukba bevonni..

MACISAJT 2014.07.06. 16:40:09

@MACISAJT: ("Mégis, mekkora igény lenne a homoszexuálisok házasságára?
Tessék megnézni a regisztrált élettársi kapcsolatok számát: néhány tucat."

A 2010-es és 2011-es év KSH adatai szerint hazánkban országosan viszonylag csekély számú bejegyzett élettársi kapcsolatot létesítettek. A törvény hatálybalépése után 2009 második felében 67, 2010-ben 80 ilyen kapcsolatot anyakönyveztek. Utóbbiból 61 férfi és 19 női pár volt, az esetek több mint felénél budapesti lakosok, melyekből a férfiak átlagosan 40, a nők 35 évesek kötötték kapcsolatukat. 2011-ben a bejegyzett élettársi kapcsolatok száma csaknem felére, 45-re csökkent, ezek közül 24 férfi és 21 női pár volt.

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 16:56:32

@Koczy: Miért azzal a példával jössz, hogy a gazdag, okos, szép meleg pár nevel e jobban gyereket vagy az alkoholista-munkanélküli.
Miért nem azzal példálózol, hogy drogos munkanélküli buzibárban orgiázó buzipár vs. felső középosztálybeli heteró házaspár?

Aztán:
Senki nem tiltja, hogy buzinak legyen gyereke. Ha egyszer valahogy feláll egy nőre, akkor tud szaporodni.
Ami érdekes téma az az örökbefogadás.
Én úgy gondolom, hogy az a pár, aki évekig próbálkozik gyerekkel, és nem tud összehozni, majd elhatározza, hogy örökbe fogad felelősebb, és jobb nevelőszülő mint egy buzzancs pár, aki trendiség alapon örökbe fogad egy gyereket.
Egyébként vajon hány százezer buzipár akar gyerekeket nevelni, hogy ennek ekkora társadalmi megvitatás kell?
A terryblack is örökbefogadta azt a boldogtalan gyereket, szóval nem volt lehetetlen eddig sem. És nyilván példás életet él, belinkeljem a szexhirdetését?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.06. 16:59:34

Karóba kellene húzni a buzilobbistákat.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.06. 17:05:32

Egyébként lassan olyan gátlástalanul nyomul a buzeránslobbi, mintha nem valami pedofíliához hasonló aberrációt népszerűsítenének, hanem az aloe verát.

Kiskorúak megrontása és közszeméremsértés miatt a jelenlegi törvények alapján is eljárások tömkelegét lehetne indítani a véglények ellen! És az sem ártana, ha a nemzetbiztonság és a többi hatóság is átnézné ezeket a szélsőséges szervezeteket.

bloghal 2014.07.06. 17:05:41

"És igen, itt jön az, hogy a társadalmunk még nem nőtt fel ehhez a feladathoz."

és igen, a megszokott, önelégült kérdésfeltétel.

de hogy válasz is legyen: a társadalom már rég rég felnőtt a feladathoz.

dehát hova lenne akkor a kliséagyú, de inkább cinikus jogvédő biznisz ?

mi volna, he csak egyetlen egyszer maguk a homoszexuálisok is elfogadnák a TÉNYT, hogy ŐK MÁSOK ??

és egyszer ha mások, akkor küzdjék már le a puszta önzés diktálta, gyereknevelő nagy-nagy szeretetadás vágyaikat.

mert képzeljék csak, mások is kényszerűen lemondanak róla

bloghal 2014.07.06. 17:27:55

@tisztapista: nagy részével egyetértek, de:

homoszexualitás nem = perverzitás

mert ami két (vagy több) ember KÖZÖTT, közös megegyezéssel történik, azt senki más nem ítélheti meg.

Az, hogy mit visznek ki az utcára, persze más kérdés - valaki találóan írta egyszer, hogy a nők sem úgy tüntetnek a jogaikért, hogy körbemenstruálják a Hősök terét.

Az ellentüntetők döntően valóban vállalhatatlan társaság - ha már perverzió, akkor azok is bőven odateszik a magukét.

_most_ 2014.07.06. 17:34:46

szerintem mivel a gyerekneveléshez jobban értenek a nők, így csak leszbikus pároknak szabadna gyereket nevelniük :D Amúgy valóban egy társadalom civilizáltságának a fokmérője, hogy mennyire elfogadóak a mássággal szemben, szembetűnő, hogy ezekben a kérdésekben mennyire hasonló a felfogása a harmadik világbeli országok lakosainak és a magyar jobboldaliaknak, azt kell mondanom a magyar jobboldaliak civilizáltság tekintetében egy szinten vannak a négerekkel :D

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.06. 17:35:03

@bloghal:

Mindent megítélhet mindenki.

És ha a többségnek a gyomra fordul ki az aberráltaktól, akkor jobban tennék a fartúrók, ha nem húzogatnák a gyufát!

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2014.07.06. 17:39:30

@conchita wurst:
A szexért is büntet minket az Isten. Úgy hívják, hogy gyermekáldás... :D

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2014.07.06. 17:42:25

Tisztapista 5 pontjában nagy igazság rejlik. Pedig én valóban toleránsnak érzem magam.

bloghal 2014.07.06. 17:51:54

@retrodj: na igen, ha létezne, nem 80-90, hanem 100 % megbízhatóságú természetes fogamzásgátlás, akkor azt is tiltaná az Anyaszentegyház :))

@_most_: a "magyar jobboldaliság" jelen pillanatban a homoszexuálisok gyomorforgatóan cinikus "jogvédelmezőivel" van egy szinten. Mert ahogy a normális magyarok is meg vannak verve az aberrált (egyébként szerintem jórészt buzihajlmokkal bíró) mélymagyarkodókkal, a melegek is az övéikkel szóval ...

Azért a "melegvédőkhöz" egy kérdés:

ha az osztrák szakállas nőénekes nem az első, hanem mondjuk a negyedik lett volna az Eurovíziós fesztiválon, mert a zsüri megítélése szerint zeneileg stb. stb.

MIRŐL IS HARSOGNA AZÓTA IS A SAJTÓ ??

hogy "még nem vagyunk felnőve .."

IGAZ ?

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 18:13:46

@bloghal: Mi az, hogy a homoszex nem perverzitás? Normális dolog? A természet törvénye?

"mert ami két (vagy több) ember KÖZÖTT, közös megegyezéssel történik, azt senki más nem ítélheti meg. "
Ha te öngyilkos akarsz lenni, és megkérsz, hogy öljelek meg, az is el van ítélve.
Vagy csak szexben? Ha énnekem az a jó, hogy véresre verlek dugás közben, és ebbe te belemész, akkor nem perverz a dolog? El vagy tévedve

_most_ 2014.07.06. 18:16:25

@MACISAJT: nem értem, ha úgy is csak nagyon kevés melegházasság lenne, akkor mégis miért ne lehetne engedélyezni, hisz a többségi társadalom számára nincs nagy jelentősége néhány tucat melegházasságnak, neki viszont sokat jelentene gondolom.

bloghal 2014.07.06. 18:24:27

@egy igazi barom vagy mária: bocs, de ez elég primitív válasz volt.

vagy akkor beszéld meg a lelkészeddel is, hogyan dughatod meg otthon az asszonyt, mert ezek szerint addig nem lehet nyugodt a lelkiismereted.

azbesztos 2014.07.06. 18:36:16

@conchita wurst: Hülyeség. Elbuzulni nem lehet. Aki buzinak születik az nem tud megváltozni, ahogy egy hetero sem. Ha titkolja, aztán nem akarja tovább titkolni, mert erre biztatják, vagy így érzi magát egyenjogúnak, kinek lehet kifogása ellene? Az ilyen coming outot nevezed buzulásnak? Egy heterot homó által csak megzsarolni, megerőszakolni, vagy leitatni, elkábítani, lelki terrorral kényszeríteni, lepénzelni lehet de ettől még nem nem lesz belőle soha buzi, legfelejebb prostituált.
Még gyereket sem lehet megrontani, mert ettől nem fog nemet váltani, és valószínüleg harcos homofób lesz, el fogja mondani előbb-utóbb mit csináltak vele és a pedifil rosszul jár. Sok buzi fázott rá, aki megpróbált becserkészni heterókat, de a hetero tudatára ébredt mit akarnak tőle, és ha az intelligens diszkrét elhárítás nem volt elég a visszautasítás drasztikus lett. Azért azt jó tudni, hogy az erőszakot, zsarolást és tudati befolyásolást kivéve, ha valaki hetero létére ilyen testi kapcsolatba keveredik az nem ártatlan és nem a homo bűnös. Az elhanyagolt, magányos, mindenre kapható, felelőtlenné nevelt ember tettiért rajta kívül a szülője és társadalom is felelős, hasonlóan mint a többi tönkrement emberi életért, prostituáltért. Viszont aki homo, annak milyen alapon tilthatná meg bárki is, hogy úgy éljen teljes életet, ahogy a hajlama diktálja, ha talál ehhez a társadalmi szabályok betartásával partnert? Miért ne foghatná meg az utcán társa kezét, miért ne köszönhetné puszival (persze nem smárolva és tapizva) vagy ha együtt laknak, mi köze ehhez a szomszédoknak? A pride-on szerintem a nagy többség nem is volt buzi, csak liberó bajkeverő. A buzik nem kockáztatják, hogy ilyen helyre menjenek, vagy olyan férgekkel járassák le magukat, mint a pridee-on látott szopatós álpap, vagy a pucéron a Kossuth téri medencében pancsoló idióta. Ami meg az ellentábort illeti, nagy baromság az ellentüntetés. Ha ez nem lenne, két év múlva már nem volna érdemes a libsiknek pénzt áldozni erre a cirkuszra,mert botrány nélkül az egész érdektelen, a szarkeverés nem ér célt. Így azonban mutogathatják a kordonokat, és rágalmazhatják a magyarokat.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.06. 18:40:46

Elég felnőtt-e a világ a pedofóbia leküzdésére? Mikor lesz vége a pedofilek üldözésének? Mikor lehet birca és ember és kuvasz között házasság? Mikor lesz vége a klerikálfasizmusnak?

Ajtony 2014.07.06. 18:41:36

Az egész sztori egy évezredes fogalom jelentésének megváltoztatása miatt folyik. A "házasság" egy adott fogalom neve, ami "Nő és férfi jogilag elismert és szabályozott tartós párkapcsolata és együttélése". Két férfi, vagy két nő együttélése jelenleg jogi szempontból rendezhető a "bejegyzett élettársi kapcsolattal". Elég muris lenne, ha két férfit, vagy két nőt férj-feleség megjegyzéssel vezetnének az "oltár" elé. :-)

Ajtony 2014.07.06. 18:44:33

@maxval, a gondolkodó birca: ahogy elnézem, vannak itt bőven birkák - a holland parlamentben meg bent ül a pedofil párt, akik egyelőre a szexus korhatárát 12 évre, majd nullára szeretnék levitetni. - és még az iszlámtól félünk! :-)

azbesztos 2014.07.06. 18:53:57

@Ajtony: Ebben teljesen igazad van. A gyermektelen házasság csak egy papír, egy papi áldás, szentségi életre való lehetőség, amit azonban még a szigorú katolikus szabályok szerint is fel lehet bontani, ha a felek azt vallják, hogy nem is történt "elhálás". A gyermekáldást eredményező házasság viszont jogi védelmet igényel. És nem a házastársak anyagi biztonsága érdekében, hanem a gyerekért. Ennek alapján, ha egy homo nem nemz gyereket (mert legtöbbjük, ha körülményesen is, de képes lenne erre) milyen alapon kellene összeházasodniuk? Párkapcsolatukat jogi tekintetben teljes mértékben szabályozza és védelmezi az élettársi kapcsolat. Egynemű párok házassága valóban nevetséges, abszurd és flesleges provokáció.

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 19:10:30

@bloghal: Elég primitív megállapítás volt, hogy amit 2 vagy több felnőtt ember közös megegyezéssel csinál az nem lehet perverz, és más nem ítélheti el.

Szado-mazo az normális? Egymásra szarás nem perverz?
Akkor? Akkor mi a perverz szerinted?

bloghal 2014.07.06. 19:11:24

@azbesztos: szóval, ha nem történt "elhálás", akkor nem is olyan forró a kása.

Na, ez az igazi perverzió: a tisztelendő atya talán kikérdezi őket, hogy mit tapogattak a másikon, és mit nem, bedugta-e a péniszt, és ha igen, mennyire ?

uramatyám, és még a Szentírás nevében tiltakoznak a melegek ellen.

A házaság is csak annyira komoly, amennyirea azt annak veszik - a papnak meg azt hazudják, amit célszeű, Ámen.

Semmi provokáció nincs a melegházasságban, mert az hetero, egyházi stb házasság sem tud semmi erkölcsi többletet felmutatni hozzá képest.

A probléma a harmadik fél a melegpár életébe, a gyerek bevonása - illetve nem probléma, mert nincs megoldása. Ez nem olyan, az időkkel változó szemléleti kérdés, mint a miniszoknya, vagy a házasság előtti dugás. Hanem színtiszt,a kibaszott önzés.

Számtalan, hetero pár szembenéz önmagával, a körülményekkel, és azt mondja: nem lesz gyerek, mert nem tudunk felelősséget vállani érte - ezért-azért akármiért.

Láthatóan "a melegek jogvédelme" erről, a harmadik, ráadásul gyerek érdekeiről nem akar tudomást venni, én ezért sorolom őket a mocskosbuzizó, vascsövező idiótákkal egy szintre.

Egyik kutya, másik eb.

bloghal 2014.07.06. 19:12:34

@egy igazi barom vagy mária: fogd már föl, hogy ami köztük marad, az nem rád tartozik.

mit érdekel ez téged annyira ?

talán perverz vagy ?

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 19:16:53

@azbesztos: "Miért ne foghatná meg az utcán társa kezét, miért ne köszönhetné puszival (persze nem smárolva és tapizva) vagy ha együtt laknak, mi köze ehhez a szomszédoknak?"

Bocs. Tiltja valami? Nem. Van valami törvény rá, hogy nem mehetnek kézenfogva? Nincs.
Ha én a kézenfogva sétálok egy lánnyal akkor ugyanannyira kiteszem magam annak, hogy bárki beszóljon. Csakhogy ez az emberek többségében nem okoz hányingert, ezért nem is zavarja őket, nem szólnak oda. A zsigeri hányingert pedig nem fogja ilyen felvonulás megszüntetni.

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 19:20:02

@bloghal: Előbb állapítottad meg, hogy perverzitás gyakorlatilag nem létezik - hiszen ha mindkettő akarja akkor az nem az.

Nem rám tartozik. Oké. Ez igaz. Akkor miért kell a buziknak vonulgatni, és a pofámba nyomni, hogy buzik? Miért nem csendben a szobában vannak?

Egyenlő jogot akarnak, úgy hogy fennen hirdetik, hogy ők MÁSok. Másoknak miért kell ugyanolyan jog?

bloghal 2014.07.06. 19:29:31

@egy igazi barom vagy mária: a két utolsó bekezdéseddel egybehangzó kérdéseket tettem föl én is korábban.

Perverzió létezik: amikor dolgokat olyanok előtt tárunk fel, akikre ez nem tartozik, nemtudnak mit kezdeni vele.

Vagy: perverz az, aki olyan dolgokat akar megtudni, ami nem rá tartozik. Például érdeklődj az ún. "jegyesoktatáson" átesett házasulandó pároknál. Mondjuk, amikor a tisztelendő atya azzal a kérdéssel kezdi, hogy hetente hányszor élnek nemi életet - na, az perverzió.

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 20:19:16

@bloghal: A perverzió az emberi viselkedés azon formáira vonatkozó kifejezés, amelyek eltérnek a hagyományostól és normálisnak tekintettől. Eredeti definíciója szerint "elhajlás az eredeti jelentéstől vagy tantól", szó szerint elfordulás a normáktól.

egy kattintás, és már képbe is kerülsz fogalmakkal..

conchita wurst 2014.07.06. 20:27:08

@azbesztos: Ez süket duma.

Az a lényeg hogy az egyén nem tehet semmiről. Nem irányítja az életét.

Aki beveszi azt játszva köcsöggé teszem.

bloghal 2014.07.06. 20:35:34

@egy igazi barom vagy mária: felőlem azt tartasz perverziónak, amit akarsz :)

akkor kattints sűrűn az esti dugások előtt, nehogy lemaradj a kánonról :)

bloghal 2014.07.06. 20:40:57

@egy igazi barom vagy mária: öregem, aki ennyire leragad a témánál, nálam az is perverz

nézz magadba, minden trollkodás nélkül mondom

egy biztos, inkább bízom a fiamat egy fegyelmezett homoszexuálisra, mint terád (a fajtádra), aki kényszeresen keresi az igazát mások ellenében

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 21:09:44

@bloghal: Értem. Tehát egy fogalom meghatározása téged nem zavar. Te elhatározod, hogy mit minek nevezel és kész. Biztos könnyű így az életed.
Nem értem, hogy milyen témánál maradtam le. Próbálok egy kis értelmet verni beléd, hogy mit is jelentenek a szavak amiket használsz?
És egyébként én nem keresem az igazam, én tudom hogy igazam van, próbálom veled megértetni. Nem sok sikerrel.
Azt meg honnan tudod, hogy ki a fegyelmezett buzi? Onnan ismerszik fel, hogy megígéri, hogy nem nyúl a fiad gatyójába? Helyes. Bízd csak rá.

bloghal 2014.07.06. 21:19:42

A fogalmi meghatározások használhatatlansága az, ami zavar, téged nem ? :)

Vagy adjál már egy-két irányelvet az itteni nyájas olvasóknak, mi számít otthon perverziónak az asszonnyal, és mi nem.

Vicc nélkül mondon, mondjál valamit, különben szart sem ér a te fogalmi meghatározásod.

Egy fegyelmezett homoszexuálist abból ítélsz meg, mint bárki mást. Vagy te a lányodat rábízod egy hetero férfira, és mi alapján ? Hát mert talán ismered, vagy a munkája, az elfogallt pozíciója folytán bizalmat kölcsönzöl neki.

Vagy mert pap, és tud ájtatosan nézni ? Helyes, bízd csak rá.

bloghal 2014.07.06. 21:26:03

@egy igazi barom vagy mária: olvasd el Stefan Zweig: Az érzések zűrzavara c. regényét. Egy homoszexuális (nős) irodalomprofesszor és egy fiatal férfihallgatójáról szól, aki náluk is lakik. Az írót az utóbbi személyesíti meg, és ezzel fejezi be a könyvet:

"Senkit sem szerettem jobban".

Ahogy a faszlóbáló kamionos buzi, ugyanúgy te sem fogod megérteni, hogy miért.

conchita wurst 2014.07.06. 21:31:50

@bloghal: Nem biztos hogy bárki meg szeretné érteni egy tanárja farkát szopó kis hímprosti érzéseit, nem gondolod?

Nem még könyvet venni tőle...:)

bloghal 2014.07.06. 21:38:33

Kicsit mellélőttél.

bloghal 2014.07.06. 21:55:02

@conchita wurst: nem mondom el, jutalékot kapok az eladásokból.

conchita wurst 2014.07.06. 21:57:24

@bloghal: gondoltam. De tök ciki hímringyókat promózni, még a kóccczynál is.

bloghal 2014.07.06. 22:23:55

@conchita wurst: még több ciki beszélni valamiről, amiről fogalmad sincs :)

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 23:25:41

@bloghal: Te egyébként érted még miket hordasz itt össze?
"homoszexualitás nem = perverzitás
mert ami két (vagy több) ember KÖZÖTT, közös megegyezéssel történik, azt senki más nem ítélheti meg. "

Ez hülyeség. A perverzitásnak nem az a meghatározása, hogy amibe az egyik fél nem egyezik bele. Fentebb, meg lexikonokban le van írva, hogy mi a perverzitás.

Hogy a francba jön ide, hogy kire bízod a gyereked? Miért nálatok ha egy szobába marad a gyerek valakivel, akkor arra kell gondolni, hogy ráugrik, és megerőszakolja?
Azt sem kell tudnom valakiről hogy "fegyelmezett buzi". Miért? Egyáltalán mit jelent az, hogy fegyelmezett? Mint a jó kutya, vissza tudja tartani magát, és nem veti rá magát a faszra? Mi van ha nem fegyelmezett, de nem tetszik neki a gyerek?
Nem kell tudnom valakiről, hogy buzi, ugyanúgy nem kell tudnom valakiről, hogy mekkora kan, meg azt sem, hogy a pöttyös harisnyára izgul.

Az meg mégis kit érdekel, hogy egy buzi milyen szerelmes regényt rittyent? Nem érdekel, hogy hogyan szerette a professzort. Leszarom. Hányok tőle.

bloghal 2014.07.06. 23:29:03

basszameg ... olvaSd el :)

bloghal 2014.07.06. 23:33:43

egyébként meg b+ ... esténként te is felütöd a lexikont, mielőtt nekimész az asszonynak ? :)))

amúgy nem értesz magyarul:

nem lehet perverz, ami közös megegyezéssel történik

ebből az következik szerinted, hogy ahol féloldalas a buli, az perverz ?

hát nem, öregem

bloghal 2014.07.06. 23:48:20

@egy igazi barom vagy mária: átfutottam Zweig életrajzát, nem volt homoszexuális.

Sima hetero, család, stb.

bloghal 2014.07.06. 23:53:03

@egy igazi barom vagy mária: korábban rosszul fogalmaztam: tehát elbeszélő regény, amiben a későbbi felnőttkorából visszatekintve meséli el fiatalkori történetét a szereplő. Nem életrajzi írás, felteszem.