Koczy férjet keres - Első rész, a reklám után

 

Műsorvezető:
Folytatódik is a műsorunk, a már megismert három versenyző után, most ismét három fess fiatalember fog bemutatkozni az imádott hölgyeménynek.
 
Ne, ne, ne, elég lesz az előző, három! Héé, hmmmm…mmmm…
 
Négyes számú: Anyuci Kedvence
A csajok nem szeretik a nézeteimet. Azt akarom, hogy az én párom maradjon otthon, majd én ellátom a családot, neki nem az a dolga. Anyukám is egész életében otthon volt, és várta haza apát finom vacsorával, közben nevelgetett minket. Egy nőnek ez a dolga. Na és persze ne akarjon pattogni, én tartom el a családot, én döntöm el, mi lesz. Ezt anyukám is mindig tiszteletben tartotta nálunk. És persze nem kell felesleges dolgokra költenünk, mint nyaralás meg hasonló dolgok. Anyunak is mindig jó volt otthon. Hogy mi? Ja igen, és a párommal beköltözhetünk majd a nagymama házába, és így közel lehetünk majd anyuhoz, így a párom is megtanulhat úgy főzni, mint anyukám, mert én az ételt úgy szeretem…
 
Ötös számú: A Művészlélek
Nem kell rohanna sehova. A mai világban mindenki siet! Nem kell. Én sem tudok úgy alkotni, ha siettetnek. Igen, modern művész vagyok. Csak az a baj, nem értik meg a képeimet! A társadalom még nem elég fejlett ahhoz, hogy felfogja a művészetemet. De majd egyszer. Peace…
 
Hatos számú: Buta Hejjespasee
Aztán elmentem gyúrni, vágod öcsém, látod ezt a bicepszet, erre buknak a jó kis husikák, látod! Meg a borotvált mellkasra, az kell a nőnek! Jaja, ezt mind megtanították a tesiszakon, meg azt is, hogy nekünk kurvajól áll a melegítő. Jójó, tudom, hogy azt sem fejeztem még be, de már csak idő kérdése… Egyébként mondtam már, hogy modellkedem is? Ha látod azt a király alsógatya reklámot, ne én vagyok ott a poszteren a Hugh Jackman mögött annak a sziklának a tetején…
 
Koczy anyukája:
Jaj, mennyi kedves fiatalember! Remélem ezek között csak talál a kicsim valakit, aki igazán elnyeri a tetszését.
 
Jézusom, honnan az Istenből szedtetek ennyi retardáltat?! Mi, és még van három?! Naneee… Hogy? Ezt nem mondhatom? Ezen a papíron van a szöveg? Ez most komoly?
 
Rendező:
Csapó kettő, Koczy titokszoba:
Eddig mindegyik fiatalember nagyon szimpatikus, nem is tudom, hogy fogok dönteni, ki legyen az első kiválasztottam. De szerencsére még van időm meggondolni, hiszen hátra van még három lelkes jelentkező.
 
Operatőr:
Rohadjak, ez a legjobb műsor, amit életemben láttam!
 
Folyt. Köv…