Koczy osztja a szórólapot I. rész

Párszor már hostesskedtem. De azok mindig csak ilyen egy-egy alkalmas munkák voltak, nem volt időm megfigyelni az embereket.
Nos, most, hogy állandó munkát kaptam egy hipermarketben, a napi négy órámban az osztogatás és a kötelező vigyorgás mellett időm nyílik megfigyelni a járókelőket, vagy szórakozni az éppen felém vetődő kedves idiótákon.
Válogatás következik!
 
 
A kedvenc bácsim
Odajött egy bácsika, és közölte: "Tudja, engem nem érdekelnek a Suzukik, de magácska olyan kis dekoratív, nem zavarja, ha nézegetem egy kicsit?"
 
Legjobb bók
Ezt egy kisebbségi család egy, rózsaszín pulcsit viselő tagjától kaptam, így hangzott: „Olyan szép sötétek a szemeid!”
Egyébként megfigyeltem, hogy ezeknek a romáknak szórakozás a hipermarketben való mászkálás. Szépen, felöltöznek, peckesen besétálnak, körbejárkálnak tizenötször, lefikáznak mindent, majd kimennek.
- Ejj, deszép vagy te kislány!
- Köszönöm.
- Háde, ingyen van ez az autó?
- Nem, itt van rajta az ára, 2.200.000 forint…
- Ájj… Megveszem, de csak, ha te is jössz vele!
- Én sajnos nem mehetek.
- Am hogy hívnak édes? Én Márkó vagyok.
- Hogy én ezen már meg sem lepődök…
- Jajj, de szép kis vidám vagy te…
- Persze, mert mindig jönnek ilyen hülyék, akik szórakoztatnak…
- Ejj, kezdem úgy érezni, hogy rajtunk röhögsz…
Márkó egy kis zseni.
 
Állandó betérők
Kalapos Joe
Kalapos Joe, egy b*szott nagy terepjáróval jön mindig, majd kiszáll, és bemegy a boltba pár doboz sörért. Na, ezt naponta kétszer-háromszor megteszi. Egyébként van egy nagy kalapja, és mindig terepcuccban jön.
 
Mr. Alkoholista
Arról lehet megismerni, hogy kb kétszáz méterről bűzlik az olcsó szesztől. Egyébként minden nap ellát életvezetési, szexuális, és étkezési tanácsokkal.
 
Jenő, a téliguminepper
Jenő engem minden nap tájékoztat arról, hogy Ausztriában hol, és mennyiért lehet használt téli gumit venni. Veszélyes, mert a legváratlanabb pillanatokban tűnik fel, és mikor épp csak bambulsz, eléd áll, és közli: „Most nincs…”
 
Atrocitások
Itt most nem csak azt értem, hogy valaki mogorván böffent, ha kedvesen felé nyújtok egy papírt. Hanem, például ezt:
 
A parkolóban, mikor kocsikra pakoltam a szórólapot, egy nő éles hangon, már messziről kiabált: „A miénkre nem kérünk ám!”
Ekkor kedvem lett volna kitapétázni a szélvédőt, de engem úri gyereknek neveltek, úgyhogy lenyeltem a békát.
Bent aztán ugyanez a nő jön a pasijával felém, nyújtom a papírt kedvesen, mire ő:
- Megmondtam már, hogy nem kérünk.
- De drágám, nézd olajcsere akció van, épp kéne cserélnünk nekünk is – elvette a szórólapot.
A nő erre toporzékolva:
- Nem megmondtam, hogy ne vedd el?! Nem megmondtam?
 
Gyermekmegőrzést is vállalunk!
Odajön egy anyuka rohanva:
- Ne haragudj, sietek, itt hagyhatom nálad egy kicsit a gyerkőcöt, öt perc, csak hátráltatna!
 
Amúgy a gyerekek a legaranyosabbak, folyton odajönnek, és csillogó szemekkel várják, hogy adjak nekik szórólapot. Ha nem adok egyből, kérnek. Aztán nagyon örülnek neki.
 
Információs pult
- Elnézést, itt lehet leadni a karitász adományokat?
- Nem itt, autót lehet venni…
- Ja…
 
- Bocsi, meg tudnád mondani, hogy hol van a legközelebb Deichmann cipőbolt? Azt mondták van itt a közelben!
 
- Ne haragudj, nem tudod véletlenül, mennyibe kerül az akciós ponty?
 
Rajongó
- Tudod, nekem is Suzukim van. A Suzuki jó. Tudod, nekem az az SX4-em van, de nem ám a sima, hanem a szedán!
- Jézusom, azt gyártották Magyarországon? –bukott ki belőlem.
- Nem, külföldről hozattam…
 
Elcsépelt
-Ne haargudj, ezen a papíron nem látom a számodat…
 
Kedvesség
Azért jó érzés tud lenni, egy-egy mosoly, vagy „kellemes ünnep kívánás” ismeretlenektől, vagy mikor a legmufurcabb ember mosolyog rád a legszebben.
Vagy mikor valaki odajön, és kér egy szórólapot, vagy befele, és kifele is elfogad egyet.
 
-  Jó estét! – nyújtottam a bácsi felé.
- Köszönöm nem kérem…
- Ó…- hajtottam le a fejem.
- Na, tudja mit, - jött vissza – ha ennyire elszontyolodik, mégis viszek egyet.
 
Aztán persze ott vannak az ember barátai, akik képesek hirtelen tömeget generálni a hülyeségükkel a kiállított autó körül.
- Ez is húszassal megy?
 
 
Ennyi volt az első gyűjtemény, hamarosan újra jelentkezem!