Netes mémnek születni kell

SAM_2096.JPGNa, gyerünk! – böködtem meg az épp kinyúlva heverésző macskám orrát, miközben videó felvételre állítottam a mobilomat – Csinálj valami aranyosat! Na, kelj már fel, legyél már cuki, mint a többi netes macska! Ugrabugrálj vagy hemperegj, esetleg adj ki valami hülye hangot! Gyerünk mááááár! Tudod, Mindúr, a macskáké az internet. Ott van például Maru, aki dobozokba ugrál, vagy a futópadon esetlenkedő macskák, vagy az ijedten néző lógófülüek. Te meg csak henyélsz egész nap, nem vagy képes semmi spontán jópofát alkotni. Hiába piszkállak, te csak fekszel. Ha meg nem azt csinálod, akkor kajálsz. De abban sincs semmi izgi! Tudod mit, hozok neked ide még egy macskát! Ketten majd biztos sokkal viccesebbek lesztek! – felemelte a fejét és egy nagy ásítás kíséretében a másik oldalára fordult – Kicsi, nézd, a miénk lehet a Jútúb! Sztár lehetsz! Látod Grumpy Cat is milyen sokra vitte, már saját reklámja van! Nem szeretnél te is szállodai szobában lakni, és fizetést szerezni nekem? Akarom mondani fizetést kapni, amiből persze sok-sok finomat veszünk! Nem lenne szuper?! Mindúúúr?! Figyelj már rám légy szíves! Tudod mit? Nem is kell semmi megerőltetőt csinálnod, csak vágj valami hülye pofát! Aztán csinálunk belőled mémet! Te leszel a „not impressed cat” vagy a „bad luck cat” vagy akármi más, és akkor a 9gagen mindenki a te képedhez gyárt majd fehér feliratokat, és jönnek majd a hozzászólások! – nagy szemekkel rám nézett, majd tovább szunyókált – Tudom mi a baj! Nem vagy elég érdekes! Egy sima fekete macska vagy, ugyanolyan, mint a többi sima fekete macska. Még egy fura alakú fehér foltod sincs! Tudod mit, rád teszek valamit, valami vicces kalapot! Vaaagy kis nyakkendőt! Vaaaaagy… - laposakat pislogott közben – Jól van. Értem én – kapcsoltam ki a mobilom felvevő funkcióit - Nem leszel te sosem sztár, nem baj, akkor is az én cicám maradsz. Mindúr? Hova mész?! – A macska egy „Nye” kíséretében leugrott a párnájáról, majd lazán az ajtóhoz sétált , majd egy helyből ugrással a kilincsre kapaszkodva, és a lábaival meglökve magát kinyitotta az ajtót, aztán mintha mi sem történt volna, farkát az égnek meresztve kisétált rajta.

Kutyát kellene inkább tartanom…