Tinder '19

Vannak, amik nem változnak. De nem is kell nekik...

img_3771.jpgTöbb évvel ezelőtt, amikor ugyancsak eladó sorban voltam, már regisztráltam erre a remek Tinder nevű alkalmazásra. Akkoriban ez a dolog még eléggé gyerekcipőben járt, egyszerű platform, jobbra-balra huzogatós, képes dizájn. Ha match van, dumálhattok egymással. Már akkor is tele volt furcsa népekkel, meg érdekes perverziókkal rendelkező egyénekkel, de viszonylag normális hímekkel is össze lehetett találkozni. 

Na, most, hogy újra bekerültem a társkeresők táborába, úgy döntöttem, megnézem megint, mi zajlik ezen a társkeresőn. Azon kívül, hogy a dizájn megváltozott (csilli-villibb lett és egy csomó mindenért pénzt kér), a felhozatal igencsak hasonló. Sőt, egy csomóan még mindig nem tudják, mit is keresnek ott igazán. Regisztrációnál megadod az adatokat, töltesz fel képeket. Na jó, be kell vallanom töredelmesen, hogy kicsit rájátszottam a dolgokra, mert nem épp tipikus társkeresőre való fotókat töltöttem fel, valószínűleg lesz egy réteg, akit nem igazán vonz a munkám/hobbim. A többiek meg valami fura poénnak gondolják. 

Ismerkedjünk!

Egyébként meglepő, hogy viszonylag sokan valóban ismerkedni akarnak, érdeklődnek és kérdezgetnek. Bár, sokszor hamar befullad a beszélgetés, vagy én felejtek el írni vagy ők tűnnek el. Sajnos ez a hátulütője a társkeresőnek, hogy olyan gyorsan pörögnek rajta az események, hogy mindig lesz egy újabb, egy "jobbképűbb", egy "kockahasúbb", aki per pillanat sokkal érdekesebb. Szegény másik meg csak les a lyukon, hogy mi is történt. 

Kockahasak és kutyák!

Rátérve a lényegre, úgy vettem észre, hogy szinte divathullámként söpör végig a srácok körében, hogy vagy kockahasat vagy ennek hiányában (esetleg ezt kiegészítve) cuki kutyát villantanak. És egyébként ez tényleg bejöhet, mert én is gyakrabban húztam jobbra hasonló képekkel ellátott illetőket. (Meh, felszínes csaj...) Persze még mindig hódítanak a művészi fotók meg az elvont idézetek, a gyúrós képek, a motorozás, a túrázás. Viszont a verdával pózolós képek kezdenek kikopni. (Ez mondjuk nem meglepő annak a tekintetében, hogy a Magyarországon forgalomban lévő autók átlag életkora 14 év.)

Csajozós szöveg

Érdemes megfigyelni, mivel nyitnak a férfiemberek a nők felé, hogyan kezdeményenek társalgást.

"Szia! Van nyulad vagy macskád?" - Nem, méhészborzot tartok otthon... 

"Nem akarok felvágni, de én a literes Jogobellát kanál nélkül eszem." - És nem csinálod magad össze ennyi joghurttól?

"Hm, nagyon messze laksz tőlem, nem szeretem a távolságot, nem akarsz Pestre költözni inkább?" - De, most hogy mondod...

"Szia! Most költöztem haza anyámhoz, úgyhogy nálunk nem tudunk találkozni. Te egyedül élsz?" - Én is most költöztem haza anyámhoz, csináljunk egy kártyapartit, hívjuk meg anyukádat is. 

"Van jogsid? Ha van, akkor eljöhetnál hozzám." - Hű, milyen jármű az a jogsi?

 

Ismét biztos vagyok benne, hogy életem szerelme nem itt fog rám találni, de időnként jól lehet szórakozni rajta. Addig is "Tologatok tovább", ahogy az alkalmazás is javasolja.