Királylányok éjszakája

Az ember azért jár bálba, hogy legalább egyszer egy évben olyan ruhát vehessen fel, ami sokba került, és egy idő után iszonyat kényelmetlen, de úgy érezhesse, hogy szép, és talán egy kicsit különb is, mint az átlag. Még ha csak egy pár órácskáról is van szó...


I.

A megérkezés, és mikor nyugtázod, hogy a te ruhád sokkal szebb, mint a többieké, az valami felbecsülhetetlen. Tökéletes smink, haj, és még a combfixed sem szakadt ki. Minden lány szeretne egyszer királylány lenni. Ilyenkor lehet...

II.

Dress_by_Pauhra.jpgAztán ivás. Nézed, ahogy a többiek öntik magukba a szíverősítőt, de nem vagy elkeseredve, hisz megszoktad már, hogy neked ez valamilyen oknál fogva nem jár.

III.

Tánc, amit mindenki tud, ki jobban, ki rosszabbul, mégis ilyenkor még az esetlenebbek is magukénak érzik a parkettot. Kilöttyenő sörök, borok, cipő nélkül ugráló lányok, és pörgő-forgó párocskák.

IV.

Nem érted, a pasi, akivel olyan jó volt, miért egy olyan lánnyal jár helyetted, aki még egy normális kinézetű magassarkút sem tud felvenni egy ilyen alkalomra. Biztos tud főzni...

V.

Combfixben még mindig szörnyű pisilni.

VI.

Furcsa beszélgetések. Párbeszéd egy másik szőkével, aki megköszöni, hogy te anno kikezdtél a pasijával. Mert, ha te nem vagy, ő nem döbben rá, hogy szakítani kéne, és most nem lenne boldog egy másik fiúval. Hmm... Amúgy meg tetszik neki a ruhám is, és bírja a stílusomat.

VII.

Eközben folyik odabenn a szokásos dráma, veszekedéssel, kiabálással, verekedéssel. "Ezek mind hülyék" -nyugtázza pultos barátnőm.

VIII.

Nyertem egy ingyen KRESZ-t, meg még egy csomó vacakot a tombolán. Pedig ma már a kaparóson is nyertem. Úgy tűnik nálam tökéletesen gaz a mondás, hogy aki a szerencsejátékban nyertes, az a szerelemben vesztes.

IX.

Megnyugtató, hogy biztonságba helyeztem a barátnőmet, megtaláltam a pasit, akit keresett, és most örül, miközben másik barátnőm szintén jól elvan a kiválasztottal. Tökjó, de mi lesz velem?Úgy tűnik ez már csak ilyen. Én mindent megteszek azért, hogy másnak jó legyen, viszont a sors valamiért nekem nem dob ki senkit.

X.

Bunkók. Azok mindig megtalálnak. Még jó, hogy én is kellőképp elutasító vagyok. Hamar lerázom az ilyet.

XI.

Fos együttes. Ilyenkor kell eljönni. Amikor olyan zene van, amire már csak a tök részegek tudnak táncolni, és azok sem mindig. 

 

Na, hajnali öt lesz lassan, aludjatok jól, Jó Éjt!