Egy átlagos napom avagy Engem minden hülye megtalál?

Figyelem! A következő írásban szereplő dolgok, helyek és egyéb karakterek által értelmet nyert szavak csak a képzeletem szüleményei! Ha valamilyen egyezés akad a valósággal, az csupán a véletlen műve.

 
 
Izzócsere a szőke nőnek
 
- Sziasztok! – lépek be a gyorsszervízbe - Azt hallottam, hogy ha nálatok veszek egy izzót, ingyen kicserélitek.
- Igen, igen – meresztett nagy szemeket az olajfoltos overálos fiú. - Itt van az autód?
„Nem bazmeg, gyalog jöttem idáig..." – gondoltam, de mivel úrihölgy vagyok, csak ennyit válaszoltam:
- Persze, itt van.
- Akkor gyere hátra! – nyitotta fel a műhely ajtaját - De hozd a kocsit is!
(Aucs)
 
Beállok.
Kiszállok én is, csávó meg így szugerálja a kocsi elejét, lehet, hogy telepatikusan akarta felnyitni a motorháztetőt. Gondoltam segítek neki, odanyújtom felé a kulcsot.
Néz rám, mint az a bizonyos fiatal marha a frissen mázolt kiskertajtóra. Meglóbálom, hátha így ráharap, pár másodperc után meg is történik a csoda: "jaaaaa" – mondja.
Kinyitja, kiszedi az izzót, szintén meditál rajta egy kicsit, majd megszólal:
- Hát ez szép fekete lett…
Aztán megfogta, és hátradobta a rossz alkatrészek közé.
 
Végül aztán pár perc után ki lett cserélve az a fránya izzó, én pedig megelégedetten hajtottam ki a garázsból.
 
 
Laci, az önjelölt Casanova
 
Suli után megyek a kocsihoz, rajta egy cetli. Mondom, bmeg, tuti a kukások. Megunták, hogy folyamatosan szívatom őket azzal, hogy úgy parkolok be, hogy útban legyek nekik a megfordulásnál.

Leveszem a szélvédőről, nézem a szöveget:
 

Szia! Nagyon szép hölgy vagy! Megismerhetnélek? De nem akarok ám balhét vagy ilyesmi, nem akarom agyon veretni magam.
06xxxxxxxxx
 
írj sms-t
Laci

Hazaérek, mondom megkérdem ki is az a rejtélyes hódoló, felhívom:
én: Szia Laci! –csönd- Én vagyok a nagyon szép hölgy, aki felhívott, mert lusta sms-t írni
ő: Ja, bocsi, nem tudtam.
én: Honnan gondolod, hogy én agyon akarlak verni?
ő: Hát nem te... mondjuk a párod.
én: Miért, ismered?
ő: Hát neeem... De akkor bocsi…
(am minden második szava a bocsi volt)
én: Figyelj ide Laci, hol is láttál te engem?
ő: A fősulinál… Én mentem szembe, te meg mentél a másik irányba.
én: Aha, és hova mentél?
ő: Dolgozni.
én: És hol dolgozol Édesszívem?
ő: Szombathelyen...
én: Nem mondod...
ő: Dede...
én: És mit szeretnél Lacikám?
ő: Megismerni...
én: Jólvan, figyu, szerintem tereljük át ezt a csodálatos beszélgetést a Facebookra
ő: Hát nekem olyanom nincs...
én: Úristen, akkor te nem is létezel!
ő: De... Csak ilyet én nem szeretek használni.
én: Félsz, hogy megvernek?
ő: Háát nem...
én: Figyelj Lacikám, én nem kívánom tovább folytatni ezt a saját kontómon, szal leteszem.
ő: Akkor majd én visszahívlak!
én: Jól van, de majd egy olyan fél óra múlva, addig befejezem a röhögést.
ő: Inkább csörgess meg, ha hívhatlak!
én: Jól van…
 
Azóta is csörgetem…