15 kedvenc videóklipem

Régen írtam már igazán személyes posztot, hát most végre eljött az idő. Összeszedtem az utóbbi évekből azt a tizenöt számomra legtetszetősebb videoklipet, amit bármikor szívesen végignézek. Rangsoroltam is őket, a legkedvesebbel kezdtem…

video.jpg

1. Garbage – Push it

A bandáról nem fogok mesélni, aki nem ismeri őket az nagyon gyorsan pótolja! A klip pedig valami zseniális; ennyire jól összekombinált értelmetlen őrültséget azóta sem láttam. KÖTELEZŐ!

 

2. Kavinsky – Testarossa Autodrive

A francia prüttyögős szintipop koronázatlan királya ezzel a videóklippel lopta be magát a szívembe, és azóta sem tudta lelökni őt egyik későbbi munkája sem a képzeletbeli trónról. Éjszaka, egy gyönyörű autó, na meg persze egy kis misztikum.

 

3. T.A.T.u. – Белый Плащик (uncensored)

Én mindig is bírtam ezeknek az orosz csajoknak a zenéjét, attól függetlenül, hogy leszbikust játszottak éppen vagy nem. Ez a szám már a botrány kirobbanása után készült, az angol verzió a brazil slágerlistán éllovas lett. Valóban, az „ismert” dal pörgősebb és élvezhetőbb, viszont a cenzúrázatlan videoklip sokkal jobb, mint az eredeti.

 

4. Natalia Kills – Wonderland

A 27 éves színész- énekes-rendezőnő ebben a videóban mindent megtesz azért, hogy  agyontiporja a gyerekkorunkat. Jól csinálja…. Ennek a klipnek is a cenzúrázatlan verzióját ajánlom, habár az eredeti is elég hatásos.

 

5. Disturbed – Land of confusion

Az amerikai rockbandától nem ez a kedvenc számom, viszont ehhez sikerült egy olyan klipet rajzolni, ami igazán megmaradt bennem. A szám egyébként egy Genesis feldolgozás.

 

6. Глюк'oZa - Дочка

Az orosz, Tarantino rajongó hölgy szinte minden régebbi videójában szeret katanával hadonászni, nincs ez máshogy itt sem. Azonban ebben a kisfilmben már feltűnik a kislánya (a szám címe is ez) is, akivel együtt harcolnak a gonosz, náthára allergiás űrlényekkel.

 

7. Vegas- Πάντα Καλοκαίρι

A görög banda ezzel a vidám kis nótával egészen a hetedik helyre tornázta fel magát a kis toplistámon. Pedig nem más ez, csak egy könnyed kis nyári örömzene, vicces figurákkal, és jópofa jelenetekkel. Nézzétek és vigyorogjatok ti is!

 

8. Die Antwoord – Baby’s on fire

Aki ismeri a dél-afrikai banda munkásságát, az szerintem mát tudja mire számíthat. Nem normálisak. De ezért szeretjük őket.

 

9. Keri Hilson – Pretty girl rock

Keri Hilson, B-kategóriás dívaként lett besorolva az amerikai R’n’B köztudatba, azonban szerintem van néhány száma, ami nagyobb figyelmet érdemelne. Ez az egyik. És persze a hozzá tartozó videoklip, amiben régi idők díváinak szellemét idézi meg egy-egy hosszabb-rövidebb jelenet erejéig.

 

10. Jessie J – Nobody’s perfect

A mostanában tehetségkutatókban zsűriző énekesnő nagy kedvencem, ennek ellenére a klipjei közül nem sok tetszett igazán. Ez a kis félelmetes őrület azonban adja a hangulatot.

 

11. Evanescence – Everybody's fool

Emlékszem anno milyen nagy lelkesedéssel vártam, a What you want klipjét, de sajna csalódnom kellett. A régebbieket viszont nagyon szeretem, a Bring me to life, és a Call me when you sober mellett ez az egyik kedvencem.

 

12. Beyonce – Why don’t you love me

Beyonce ebben a (kevésbé ismert) klipjében tökéletesen megragadja és bemutatja azt az érzést, amit minden nő átél legalább egyszer az életében. Mindent megtesz a vágyott pasiért, de sajna valamiért sosem lesz elég jó.

 

13. Wisin & Yandel – Follow the leader ft Jennifer Lopez

A nagyfenekű díva és a puerto ricoi reggaeton duo összehozott egy pörgős, dallamos számot, egy hozzáillő videóval. Én különösen nagy rajongója vagyok a parkournak, ha pedig még illik is a zenéhez, akkor a bingó!

 

14. Skrillex – Bangarang

Lehet ezt a stílust szeretni vagy utálni, én speciel semleges vagyok, de leginkább ez az egyetlen szám, amit úgy végig bírok hallgatni, hogy még tetszik is. A klip pedig határozottan ötletes.

 

15. Jelena Karleusa – Insomnia

Muszáj volt beletennem ezt a klipet, mert egyszerűen, mikor először láttam, beleégett a retinámba. A szerbek hivatásos Lady Gaga-ja hegesztőmaszkban diszkóduettezik egy ollókezű Edward imitátorral.

 

Címkék: egyéb