Pucér lányok nyalogatnak fagyit egy 1969-es Mustang motorháztetejéről! Videóval!

Látni akarod a cikket? Kattints most!

mustang csaj.jpg

Most, hogy már kattintottál, bevallom töredelmesen, ez bizony egy kamu,  nem lesznek pucér lányok, sem Ford Mustang, viszont nem kérek előre lájkot tőled, és nem fogok megosztogatni mindenféle ökörséget az üzenőfaladon ha szeretnéd, ha nem.

Már régóta figyelem ezeket a kamu lájkgyűjtögető dolgokat. Valami figyelemfelkeltő cím, egy hamis kép, és máris gyűlik a kattintás. Mostanában, ahogy látom, a „Mit csinál a szomszéd lány a WC-n?”, a Hajdú- Sarka állítólagos sextape, és a felébredt, megőszült Schumacher fut a leginkább.

Schumi bloghoz_2.jpg

De most komolyan emberek, szerintetek mit csinálhat a nyomorult csaj a klotyón, amit ti nem tesztek vagy ki az a perverz, aki akarja látni Hajdú Pétert szex közben? Szóval a leghihetőbb talán a Schumacheres változat, bár a deres hajú képről még szakavatatlan szem is könnyedén megállapíthatja, hogy egy hobbifotoshop mester műve. De tegyük fel, hogy rákattintunk, mit kapunk először:

kamuhíroldal_2.jpg

Se szöveg, se videó, csak lájkot kér. Természetesen én innen már nem mentem tovább, inkább megnéztem, hogy ez a csodás oldal milyen borzasztóan izgalmas hírekkel ajándékozza meg az internetet. A nyilvánvaló baromságok mellett (mint meghalt Terence Hill, vagy hogy egy piranhát operáltak ki egy kislány gyomrából) nem találtam sehol impresszumot, úgyhogy rákattintottam a felhasználási feltételek menüpontra, ahol erre bukkantam:

„A honlap tartalma Nem minden tartalom a sajátunk. Az eredeti forrást, ha a képen eredetileg is rajta volt, akkor nem vágjuk le! A weblapon található információk nem minden esetben valósak, így ezeket ne vedd komolyan.”

Nem, nem változtattam rajta, még arra sem vették a szerkesztők a fáradtságot, hogy normálisan és érthetően megírjanak egy pár soros szöveget.

Szóval emberek, nem kell mindent komolyan venni, aminek valami figyelemfelkeltő címe van, főleg nem akkor, hogyha valami olyan oldalról származik, aminek gyerekattints.eu, vagy lajkgyujto.info,  esetleg erdekeshirek.cn a címe. Egyébként, ha iróniától nem mentes, jópofa álhíreket akarsz olvasni, arra is megvan a megfelelő oldal, például ez