"Ilyen lopós/telekre járós/fura kocsiperverziókat kiélős gépnek még jó lehet"

Szeretjük a kendőzetlenül őszinte használtautó hirdetéseket. 

focus021.pngTegnap este egyik haver ecsetelgette, hogy kellene neki valami olcsó, futkozós gép, pár százezerért. Tök mindegy mi van benne, csak működjön. Mivel roppant beteg társaság vagyunk, úgy gondoltuk, mi is lenne jobb péntek esti program, mint a használt autó hirdetések kollektív böngészése nagyképernyőn. Ekkor találtunk rá az alábbi gyöngyszemekre, amelyek leírásában a lelkes tulajdonosok hosszasan ecsetelgetik az autó összes hibáját, hol sztorizással, hol egy kis érzelmi töltettel megspékelve. Ha unod a "női tulajtól, garázsban tartott, koppanásmentes futóműves, rohadás nélküli, törésmentes, jön, megy, teszi a dolgát" stílusú autóhirdetéseket, mindenképp olvass tovább!

"A szerelőket megkérdeztem, mindegyik mást mond, meguntam, nem érdekel"- az alábbi Ford Focus hirdetésének feladója egyértelműen belefáradt a küzdelembe, a leírás tárgyilagos, mégis érezhető mögötte egyfajta csalódottság. 

"Én szerettem nagyon, bár most mást szeretek" - írja a nem túl hűséges Alfa rajongó a 147 hirdetésében. Azonban ebben nem ez az egyetlen érdekesség, ugyanis megtudhatjuk, hogy az autó már egy ideje áll, mert az egy szem kulcsa elveszett. "Természetesen van rá lehetőség, hogy újra legyen, de nem igazán akarok vele foglalkozni." A lusta tulaj ennek ellenére ajánlja a nem tudja miért kopogós autót, de 200.000 alá nem megy árban, akkor inkább kiviszi meggyilkolni. Kulcs nélkül kérdés, hogy hogyan. Nekimegy egy másik autóval? 

"Ez már inkább művészet, art, modern, absztrakt, magyarosan egyszerűen gusztustalan" - írja a kereskedő a hozzá lepasszolt, egyedi festésű 156-ról. Ehhez kulcs legalább van, mindjárt kettő is, és a leírás szerint a művész a belsejében már nem alkotott, így az nincs szétgányolva. 

alfa0201.png

alfa202.png

"A szenzort leragasztottam, így át van verve a köcsög, szal van világítás, a reflektorhoz viszont szerencse kell." A végére hagytam a kedvencünket, a Citroen leírásának minden betűje kincs, a tulajdonos iróniával és szeretettel teli kisregényében minden egyes hiba története és azok jó magyar kreativitással való megoldása helyet kapott."Hátul a csomitartónál én rúgtam bele, amikor egyszer befagyott, és az Istennek sem akart kinyílni. (...) az szépen, igényesen, lépésálló szigetelővel van kiékelve. Most, hogy így ránéztem, elég gány, de még sosem esett le." A némileg kilincshiányos autóban a legtöbb dolog nem működik, a duda néha igen, sőt még a kerék is fordul ha eltekerik a kormányt. Légyszi, valaki vigyel el a gépet, mielőtt a tulaj ígéretéhez hűen felgyújtja! 

 

Ti találkoztatok hasonló hirdetésekkel? Esetleg írtatok? Gyerünk kommentelni!

 

(Igen, tudjuk, a gányolás nem megoldás, az autót szépen kell javítani, szervízbe kell vinni, de itt most nem ez a téma, kérlek mellőzzétek az ilyen kommenteket!)