Hol élvezzen a magyar? - vendégblogger tollából

Figyelem, figyelem, kedvenc beautybloggerem most jól megmondja! A szépségápolásért felelős netes napló írónője, Negiluy, most egy tőle szokatlan témaválasztáshoz kérte kölcsön a blogfelületemet. Íme a nagy ötlet; vonjuk össze a cigi-pia-szex témakört úgy "boltilag".

975592_541032529276871_302353324_n.jpg

A katt után bővebben!

 

Mindig voltak körülöttem bagósok, azonban én magam sosem lettem az. Talán, mert mindig zavart, hogy rám fújják a cigarettafüstöt. Sosem értettem, miért kell a szerencsétlen embert passzív dohányossá tenni, ahogy azt sem értettem soha, hogy sokan körülöttem miért szenvednek, ha elfogy a cigarettájuk és el kell vánszorogni a legközelebbi boltba venni. Most, hogy a dohánytermékek csak szigorúan ellenőrzött helyeken lehetnek kaphatók, még nyögvenyelősebb lesz a vánszorgás. Mindez miért? Azért, hogy a fiatalok ne juthassanak hozzá a számukra „menőséget” szimbolizáló rákrúdhoz. Most pedig arról pusmognak, hogy fagylaltot lehet kapni majd a dohányboltokban. Van, aki rágót, édességet is szeretne árulni. Azonban, ha bármit lehet kapni az üzletben, amit a gyerek legálisan elfogyaszthat, akkor már nem lehet kitenni a 18-as táblát, és különben is, hogyan várhatnánk el egy gyerektől, hogy ne akarjon fagyit vásárolni?
Íme hát egy alternatíva a megoldásra! Legyen minden élvezet(i cikk) állami monopólium! Hadd vásároljon meg az ember fia/lánya mindent egy helyen. Nem lehet kitiltani a fiatalokat az édesség miatt a trafikokból? Kössük össze a szexshopot a trafikokkal. Ott lehet cukorkabugyit kapni, mégis korlátozzák a fiatalkorúakat a belépésben, vásárlásban (elvileg). Ehhez még csapjuk hozzá az alkoholt és már kész is a hely, ahová minden hétvége és buli előtt el kell látogatnia annak, aki „felnőttes dolgokat” akar venni. Így hozzuk létre a NÉB királyságot, a Nemzeti Élvezetek Boltját...